Ama yaşı benden küçük, sizce sorun etmemeli miyim, bunu tanımalı mıyım
20 gü
Ama yaşı benden küçük, sizce sorun etmemeli miyim, bunu tanımalı mıyım
Böyle mi bakıyor?
:))
O hissettiğin huzur çok kıymetli canım. İnsan gerçekten anlaşıldığını hissettiğinde, yaş farkı gibi şeyler önemsizleşiyor bence. Kalbin ne söylüyorsa onu takip etmelisin. Eğer bu insan sana iyi hissettiriyorsa, tanımaya bir şans ver. Belki de hayatına çok güzel bir uyum ve anlayış katacak! 💕🍀 Kendi iç sesine güven. ✨
Cevap
2Cevap
aranızda ucurum bi yaş farkı yoksa bence sorun değil
5 çok mu sence
Kac yas var aranizda 10dan fazlaysa sıkıntı
5
Fark 2 den fazla ise sorun olur
Kac yas
5
Canim reşitse bir şey olmaz
15 yaşındamı
27
O 27 ben 32
Bilmem biraz düşündürüyor normalde kendimden büyüklerden hoşlanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?