+1 yılSiyah bir aydınlık. Herkes beyazı aydinlık olarak görsede bence asıl aydınlık siyah çünkü baktıkça rahatlıyorsun ve zaten en kötünün rengi siyah daha fazla kirletemezsin gecenin ve sesizliğin rengi yanlız olduğun ve kimse yokken düşündüğün zaman dilimi herkes gökyüzü siyahken uyur çünkü birşey göremez beyaz olmadan ama bilmezki görmezse daha iyi çúnkü zaten gördükleri maske neyse işte kapatınca aklıma ilk gelen şey siyah aydınlık
135 Yorumla- +1 yıl
Ayn hatta bazen fazla aydınlık oluyo yıldızları ve ayı atmak istiyorum gökyüzünden :D
- +1 yıl
En sevdiğim
- +1 yıl
O gri duman yavaş yavaş gecenin karanlığında yok olur ve onu izlemek öyle bir huzurdur ki anlatılamaz
- +1 yıl
Vayy sonunda anlayan biri
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
Düsünücegin şeylerin o yanlızlıkta o sessizlikte o koca siyahın içinde kayboluşu o huzur değişilmez bişey
- +1 yıl
= ben
- +1 yıl
Anlattıklarının hepsi ben benim yaşamım yaptıklarım karanlıkta boğulmam ve oradan daha huzurlu daha rahat nefes alıyo olarak çıkmam anlattıkların eşittir ben
- +1 yıl
O zaman ben olan birini buldum
- +1 yıl
Asla zaten tek ışık kaynağım telefon
- +1 yıl
Teşekkürler zaten dısarıya çok fazla gulen biriyim ama farklı olduğum belli bu yüzden bilen arkandan konuşuyo işte ama yinede saol yani parlaklığı gören sadece 3 kişi oldu seninle birlikte
- +1 yıl
Yanlış anlama ama 2. Bensin ya bu kadar benzerlik ve sadece siyahta cidden pes
- +1 yıl
Gerçekten siyahı siyah olduğu için seven az kişi var o içindeki gizli huzuru gören çok az kisi var
- +1 yıl
Ve o gün herkes aslında aydınlığı her gece kaçırdığını yanı başında olanı görmediğini far edecek veya böyle aydınlığı arayıp maskelere bakmaya devam edecek
- +1 yıl
bir çoğu gibi
- +1 yıl
Tıpkı şu an olduğu gibi
- +1 yıl
Saol
- +1 yıl
:) :)
En İyi Cevaplar
bişey görmeyen benmiyim gözlerim kapalı bişey göremiyorum malesef anlımda gözüm yok :D
116 Yorumla
+1 yılNiye aşk anlamında hiç sevilmiyorum? Tipsiz miyim , karakterim mi uygun degil. Yoksa Allah çok çok daha iyisini karşıma çıkarmak istedigi için beni sınıyormu. Gerçekten sevilmeye ve sevmeye cok ihtiyacım var. Gözümü kapadıgımda bunları düşünüyorum :)
14 Yorumla- +1 yıl
Bıkacaksın derken ne anlamda mesela :)
- +1 yıl
Haklısınız teşekkürler
+1 yıl13 Yorumla- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/VlNQNV.jpg
keşkeeeeğ..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Kopek geldi aklima bugun berbere gittim bizim berberin dukkaninin onunde gilden kopegi var acayip tatli birsey s. refsizin biri bilerek ayagina basti kopegin galiba etkilendim..
16 Yorumla- +1 yıl
Kacti... Golden cinsi bir kopege hatta kucuk buyuk bile degil gelip ayagina basiyor bu kucuklugunde allah bilir tas atip kacan p. clerdendir... Ya abi birsey diyim mi konuyla alakasi yok ama eger bir gun zengin olursam Turkiyeden uzakta bir yerde yasarim resmen o... lar turemeye başladi ulkede.
- +1 yıl
herkes senin gibi kaçarsa düzelmeyeceğini düşünüyorum..
birlik ve beraberlikle iyi şeylerin dürüstlüğün adaletin gelmesi..
insanları vicdanları olduğunu hissettirmek..
çocukluktan iyi şeyleri öğrenmelerini sağlamak
projelerle zor değil.. paraya para katacağım diye insanın iflağını emen para göz insanlar
birazda milletini vatanını düşünse aslında hiçbir sorun kalmaz bir iki tane dengesizlede düzenimiz bozulmaz..
+1 yılGözlerimi kapatınca çok @renkliruyalaarr11 görüyorum <3 :D
210 Yorumla- +1 yıl
Rüya idi gerçek oldu xd
- +1 yıl
Hahahh askiimm bende seni goruyorum heryerde gozlerimi kapatmama gerek yok kii ♡ ♡ @Boksörünüz kisknmyn
- +1 yıl
Tabi kanka ne sandın :D @Teouique
- +1 yıl
Tamam kanka benim adımı ver kızlara hemen çıkarlar senle :D @Teouique
Eski sevgilimin 2 gün önce beni terk edişi , küs olmamız.
17 Yorumla
+1 yılŞakak kemiğinden girmiş levye görüyorum hocam, açam mı gözlerimi.
11 Yorumladağ evim :( hayalim :( inşallah gerçekleştiririm :))
117 Yorumla
+1 yılbayankurukafa diyorki: gözümü kapattığımda aklıma gelen ilk şey tuzluk oldu neden bilmiyorum :D
13 Yorumla- +1 yıl
bayankurukafa diyorki: peki :D :D
+1 yılDolaptaki baklava ve tulumba tatlısı geldi asdf :dd
25 Yorumla- +1 yıl
Dediğin gibi yapıcam sonra gelsin kilolar :Dd
- +1 yıl
@besiktasasigikiz gözlerimi kapatınca gool sesi duyar gibiyim ama demba ba mı, gökhan töre mi onu ayırt edemedim :))
16 Yorumla- +1 yıl
Ayyy inşallah yarın yeneriz :)
+1 yılUykumun geldiğini farkettim şimdi uyumaya karar verdim aydinlattigin için sağol xd
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim sanada :)
Aile & Toplum konusunda 639 cevap paylaştı. Zorladım ama hiçbir şey belirmiyor. Simsiyah her yer.
19 Yorumla- +1 yıl
İnanmalısın umudunu yitirme..
benim bütün hayallerin yıkıldı ne istediysem olmadı hala umutluyum..
umutlu olunca yine bir nevi kendini adapte edebiliyorsun hayata ve mutlu tutabiliyorsun kendini bir gün olacak düşüncelerinde.. bir insanın en büyük destekçisi kendisidir aklıdır umududur unutma.. ve umutsuz oLma (.
Gözlerim açıkken de aklıma bir çok şey geliyor. Kapalı olması espirisini anlayamadım.
10 Yorumla
+1 yılEn son 5-6 yıl önce toplum içinde ağlamıştım. Bugün berbat bir olay oldu ve sonunda ağladım. Bütün gün aklımdan çıkmadı bu.
04 Yorumla- +1 yıl
Hala da kafamda, yarın da öyle olacak, diğer gün de.
- +1 yıl
Ne karakter yeter yazmaya, ne enerjim. Tükendim tamamen
sorunlar düşünceler hatalar ah gözlerimi kapamak istemiyorum..
10 Yorumlaçilekli pasta, iskender :/
açım aç :D13 YorumlaAile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı. Haliyle okuduğum bu soru oldu aklıma ilk gelen..
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı. kahve görüyorum gidip yapsam iyi olacak :)
16 Yorumla
+1 yılPsikolojik rahatsizliklarim
11 Yorumla
+1 yılIlk geleni soylemek zorunda miyim
114 Yorumla- +1 yıl
Ikinci geleni soyliyim. sarelle
- +1 yıl
Soru sordun adam yerine koyup cevapladik yavşak yavşak konuşma dengesiz.!
- +1 yıl
Espriye bak. ne komik
- +1 yıl
Bu hep boyle ak :D bak @tatanqaa :D cins bu kiz bosuna anlasamadim ben bu kizla :D
- +1 yıl
@incicihatuun benim bildigim insan ilgilenmedigi birini takip etmez nereye yorum atsam irdasin gizli hayranim falan misin yoksa :D
- +1 yıl
Hiic sorma :D asik oldum da sana absgsh
- +1 yıl
gülüşünden cennet akan biri geliyo :)
13 Yorumla
+1 yılçikolata geldi bugün hiç yemedim
17 Yorumla- +1 yıl
Allah ne verdiyse artık şu anda evde çikolata arıyorum
- +1 yıl
hayrına çikolata gönderin bana :) @_nilay_
+1 yılTuvalete gitmem lazim absgsg
119 Yorumla- +1 yıl
Simdi panpa teli brakipte kalkamiyom :D ondan gozumu kapayinca aklima geldi agafsfsg
- +1 yıl
Yok 2 kez tuvalete tel dusurdum cesaret edemiyom pnp :D gittim geldim hemde :D
- +1 yıl
Denedim de midem bulandi sokamadim ak :D orda kaldi 2 side :D
- +1 yıl
Ben donerek gitmesini izledim panp :( zaten takozdu la :D pek zoruma gitmedi :D sennde reflexlerin masallah ne kuvvetliymis arkadas :D keske benim olsa :D
- +1 yıl
Efendim cinisi @Gizemgzl
- +1 yıl
Haklisin :D aman beni rahat birakmiyolar ki :D konusmalarindan anliyorum kimin kim oldugunu :D
- +1 yıl
Hemserim beniiim :D
- +1 yıl
:D hade ozele :D
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılŞu adam bir an önce sussa
16 Yorumla- +1 yıl
Tvdeki adam
- +1 yıl
Kanal değişiyorum ama hep sevmediklerim var :)
- +1 yıl
Hiç birşey izlenmez :)
+1 yılBu tavanlar biraz acayip ya.
14 Yorumla- +1 yıl
Yok düz işte hayal gücümü kısıtlıyor ya canımı sıktı elime ne geçtiyse atıyorum yine de bir şey yok.
- +1 yıl
Çok erken.
+1 yılKate Upton'in cicikleri
11 Yorumla
+1 yılÇiğ köfte geldi yaa bak şimdi canım çekti :)
13 Yorumla- +1 yıl
Valla ne güzel olurdu :)
Hacelinin gözü :D asjhagba
13 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılbaş ağrısı
stres
uyku
coğrafya12 Yorumla- +1 yıl
öyle malesef. ss
Gizli Üye(25-29)+1 yılPizza:( olsa da yesem.
11 Yorumla
+1 yılHuzur sessiz sakin bir yer
12 Yorumla- +1 yıl
Olmuyor çalıştığım için
Merlin dizisi geldi. Ne hikmetse
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çalşmadğm sınavmda yarn ne yapacağm
11 Yorumlaİş yerindeki sevmediğim insanlar
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 347 cevap paylaştı. yeni aldigim havlu geldi
13 Yorumlaçiğ köfte geldi ne alaka la o_O
11 YorumlaArabanın jantları geldi bune ya ahahaha
13 Yorumla
+1 yılBugün çok ağladım acaba yarın belli olur mu dedm
13 Yorumla- +1 yıl
Evet belli olsun istemiyorum
+1 yılAraba aklıma geldi :D
14 Yorumla- +1 yıl
Hyundai benim arabamda :)
- +1 yıl
:))
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılYeni hikayeler, senaryolar ve eserler...
10 Yorumla bişi gelmedi
15 Yorumla
+1 yılhc geldi vallaa
11 Yorumla
+1 yılnamaz
13 Yorumla- +1 yıl
namaz deyim öyle kalsın kardeş düşünüyorum o kadar :)
Ceren :D
11 Yorumla
+1 yılYazmasam olmammı heheh
11 YorumlaSigara
19 Yorumla
+1 yılBarış
13 Yorumla- +1 yıl
Genel anlamda dostum
İstanbul geldi
14 Yorumla
+1 yılÇilek
12 Yorumla- +1 yıl
Evet malesef
Gizli Üye(30-35)+1 yılSamsundan İstanbulu dinliyorum gözlerim kapalı.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAyn
at ve at ve at
11 Yorumla
+1 yılÇiğköfteeee 😍😍😍
27 Yorumla- +1 yıl
Tabikideeee 😍😍
- +1 yıl
Sen neden söylemiyosun ya param yok benim 😢
- +1 yıl
Ollleeyyyy 😁😁
+1 yılYarın ki eğitim :/
15 Yorumla- +1 yıl
Sağlık Alt sınıflara vericez eğitim ya. :/ Küçükte olsalar insanlar :D heyecan yaptım :D
- +1 yıl
Güzel birşey yani bakalım başarılı olucak mıyız.:(
Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı. Kırmızı geldi
15 Yorumlaney geldi
13 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılpenis.
11 Yorumla
+1 yılGözlerimi kapattıgımda uyku geliyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılanlamsızca yarrrrağ geldi :D
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıleşim olacak kişinin ailesi. (özledim be )
10 Yorumla
+1 yılSevdigim adam
113 Yorumla- +1 yıl
Sanirim imkansiz :/
- +1 yıl
Haklisin ya yorumlar misjn Basta duygularimi ogrenmeye calisti ben soyleyince de bir hafta falansevgili gibi konustuk bir tek askim demiyorduk sornasibda uzaklasir gibi oldu ben de yzaklastim 15 gun boyunca konusmadik sonrasinda kendisi mesaj atti benim icin onemlisin yerin var bend e goruselim falan. Her neyse ben trip yapmadim ama cok yakin da degildim. Sonra aradan bes gun gecti ben ona bir adim attim. Bu sefer o geri cekildi birkac kere aglayarak cok kotu hissedigim anlarda ona yazdigim oldu en son eyluluk sonu gibi yazdim yuz yuze konusalim dedik bana dedi ki kendimi maneviyata adicam iliski istemiyorum senin oyle saf temiz ve guzel bir sevgin var ki kirmak istemiyorum bla bla bla. Boyle konusmasi hosuma gitti ancak tutarsiz davranislari var
aydir konusmuyoruz. Bu 5 ay icinde 2 kere toplu mesaj atti. Cevap vermedim. Bir bayramda bir de okul gezisi amacli. En son da gecenlerde arkadasima mesaj atmistim onun yanindaymis meger o cevapladi resim falan atti 5 aydir konusmuyorken boyl - +1 yıl
Basta duygularimi ogrenmeye calisti ben soyleyince de bir hafta falansevgili gibi konustuk bir tek askim demiyorduk sornasibda uzaklasir gibi oldu ben de yzaklastim 15 gun boyunca konusmadik sonrasinda kendisi mesaj atti benim icin onemlisin yerin var bend e goruselim falan. Her neyse ben trip yapmadim ama cok yakin da degildim. Sonra aradan bes gun gecti ben ona bir adim attim. Bu sefer o geri cekildi birkac kere aglayarak cok kotu hissedigim anlarda ona yazdigim oldu en son eyluluk sonu gibi yazdim yuz yuze konusalim dedik bana dedi ki kendimi maneviyata adicam iliski istemiyorum senin oyle saf temiz ve guzel bir sevgin var ki kirmak istemiyorum bla bla bla. Boyle konusmasi hosuma gitti ancak tutarsiz davranislari var
aydir konusmuyoruz. Bu 5 ay icinde 2 kere toplu mesaj atti. Cevap vermedim. Bir bayramda bir de okul gezisi amacli. En son da gecenlerde arkadasima mesaj atmistim onun yanindaymis meger o cevapladi resim falan atti 5 aydir konusmuyorken boyle yapmasi garibime gitti. Amac ne olabilir - +1 yıl
Simdi iki gundur daha tatli falan giyinmeye basladim makyajimi falanda degistirdim İki gundur bakislarinj yakaliyorum goz goze geliyoruz ama ceviriyorun kafami yokmus gb :/ cok yanlislari oldu cunku ama bana gelsin istiyorum. Kacan kovalanir mantigi olur belki
- +1 yıl
Bununda karakreri bozuk mu sence
- +1 yıl
Ama zaten bes aydir konusmuyoruz ben uzaktan uzaga seviyorum
- +1 yıl
Peki :(
+1 yıltişört geldi nedense
13 Yorumla- +1 yıl
Düz siyah bir tişört bilmiyorum nereden :D
kapatmadan önce kaşarlı tost geldi.
10 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar