• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Gözlerini kapat aklına gelen ilk şey nedir?

Zevkle
Zevkle Takip Et
Guru Yaş: 40
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
gözlerini kapat aklına gelen ilk şey nedir?
Gözlerini kapat aklına gelen ilk şey nedir?
Cevapla
Nedir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Blahblahblahblahblah
    Blahblahblahblahblah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Siyah bir aydınlık. Herkes beyazı aydinlık olarak görsede bence asıl aydınlık siyah çünkü baktıkça rahatlıyorsun ve zaten en kötünün rengi siyah daha fazla kirletemezsin gecenin ve sesizliğin rengi yanlız olduğun ve kimse yokken düşündüğün zaman dilimi herkes gökyüzü siyahken uyur çünkü birşey göremez beyaz olmadan ama bilmezki görmezse daha iyi çúnkü zaten gördükleri maske neyse işte kapatınca aklıma ilk gelen şey siyah aydınlık

    1
    35 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Gecenin Rengi aydınlık.. (.

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Ayn hatta bazen fazla aydınlık oluyo yıldızları ve ayı atmak istiyorum gökyüzünden :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      yıldızlar kayar ayda dolunaydan sonra yok olur bir sıfırlar kendini :D o ara geceye bir bak koyu geceler..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      En sevdiğim

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ve bir sigara yanar..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      O gri duman yavaş yavaş gecenin karanlığında yok olur ve onu izlemek öyle bir huzurdur ki anlatılamaz

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      yaşanır (.

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Vayy sonunda anlayan biri

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: gece kadar güzel birşey yok ki..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Düsünücegin şeylerin o yanlızlıkta o sessizlikte o koca siyahın içinde kayboluşu o huzur değişilmez bişey

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: Full sessizlik.. kalp atışını duyacak kadar sessizlik..
      karanlığın buğusunu görür gibi bir saydamlık..
      ve o içindeki ses.. aklındaki yaşam..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      = ben

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Sen..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Anlattıklarının hepsi ben benim yaşamım yaptıklarım karanlıkta boğulmam ve oradan daha huzurlu daha rahat nefes alıyo olarak çıkmam anlattıkların eşittir ben

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Ben kendimi anlattım.

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      O zaman ben olan birini buldum

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ışıkları yakma (:

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Asla zaten tek ışık kaynağım telefon

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: sanmıyorum içindeki sen daha bir parlak telefndan..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Teşekkürler zaten dısarıya çok fazla gulen biriyim ama farklı olduğum belli bu yüzden bilen arkandan konuşuyo işte ama yinede saol yani parlaklığı gören sadece 3 kişi oldu seninle birlikte

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: Rica ederim..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Yanlış anlama ama 2. Bensin ya bu kadar benzerlik ve sadece siyahta cidden pes

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      niye yanlış anlayım yanlış anlaşılacak birşey yok ki..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Gerçekten siyahı siyah olduğu için seven az kişi var o içindeki gizli huzuru gören çok az kisi var

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      bir gün herşey simsiyah olacak ((.

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Ve o gün herkes aslında aydınlığı her gece kaçırdığını yanı başında olanı görmediğini far edecek veya böyle aydınlığı arayıp maskelere bakmaya devam edecek

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ya da hiçbirşeyin farkına varamadan ölecekler..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      bir çoğu gibi

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      kaybolduğumuz yerde bulduğumuz bizimdir..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Tıpkı şu an olduğu gibi

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Hayırlı olsun..

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      Saol

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Rica ederim (:

      Yorumla
    • Blahblahblahblahblah
      Blahblahblahblahblah
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ButchRrb
    ButchRrb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 51%
    +1 yıl

    bişey görmeyen benmiyim gözlerim kapalı bişey göremiyorum malesef anlımda gözüm yok :D

    1
    16 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Yav ne diyim sana zuhahaha hiç güleceğim yoktu :D:D
      Ne görüyorsun mu dedim aklına gelen ilk şey dedim :DDDD
      hahaha hahaha :DDDDDDDD

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      muhahaha :D ne bilim aklıma gelmiyo bişey dinlediğim şarkıyı duyabiliyom tek Ç:D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      tamam tamam :D sen düşünme hahaha

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      senin yüzünden gözlerimi kapatıp duruyom olum piskolojimi bozdun :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      sürekli aklına birşey gelmesinimi istiyorsun :D
      tekrar deneyiniz mi çıkıyor karşına hauhaushduashdas :DAS lann haha

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      :D piskolojimi bozdun

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      bence bozuk olan birşeyi dağıttım sanırım :D

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      laf soktu :D muhaha tamam ben gidiom saçmaladım

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      yok iyisin çok güldüm sana aklımdaki ilk eig sensin :D
      senden beteri olmaz ise hahuahua :DDDDDD hala gülüyorum :DDDDDDD

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      ya deme öyle rezil ettin iyice beni hem ben içimden geleni dedim :D görmedim hisetim :D muahha

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((: Canımsın.. Rezil olmadın takılıyorum Sana Eig senindir..
      Beni bu gün dün ondan önceki gün daha öncesi onun öncesi ve öncesinin öncesi.. bayadır böyle gülmemiştim eyvallah..

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      herzaman akrdeşim gülmek bedava yani :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Beyinde bedava hahahaha :DDDDDDDDDDDDD

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      haha çok komikti

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hahaha :D:D

      Yorumla
    • ButchRrb
      ButchRrb
      +1 yıl

      mu ha mua haha

      Yorumla
  • Onurrsenturkk
    Onurrsenturkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Niye aşk anlamında hiç sevilmiyorum? Tipsiz miyim , karakterim mi uygun degil. Yoksa Allah çok çok daha iyisini karşıma çıkarmak istedigi için beni sınıyormu. Gerçekten sevilmeye ve sevmeye cok ihtiyacım var. Gözümü kapadıgımda bunları düşünüyorum :)

    1
    4 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Daha yaşın genç İlerleyen zamanda belkide bıkacaksın..
      belkide dediğin gibi çok çok iyisini çıkaracak karşına..

      Yorumla
    • Onurrsenturkk
      Onurrsenturkk
      +1 yıl

      Bıkacaksın derken ne anlamda mesela :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      sevgilin çok olacak peşinde koşan felan bilinmez..

      Yorumla
    • Onurrsenturkk
      Onurrsenturkk
      +1 yıl

      Haklısınız teşekkürler

      Yorumla
  • OneydiGıııız
    OneydiGıııız Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    thefringepodcast.com/.../...astSamWeiss0005183.jpg ...

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      sevgilin mi :D

      Yorumla
    • OneydiGıııız
      OneydiGıııız
      +1 yıl

      https://i.hizliresim.com/VlNQNV.jpg

      keşkeeeeğ..

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      :D inşallah diyim.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

72

Cevap

36

Cevap

  • Teouique
    Teouique Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kopek geldi aklima bugun berbere gittim bizim berberin dukkaninin onunde gilden kopegi var acayip tatli birsey s. refsizin biri bilerek ayagina basti kopegin galiba etkilendim..

    1
    6 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Sende onun ayağına bassaydın keşke..

      Yorumla
    • Teouique
      Teouique
      +1 yıl

      Kacti... Golden cinsi bir kopege hatta kucuk buyuk bile degil gelip ayagina basiyor bu kucuklugunde allah bilir tas atip kacan p. clerdendir... Ya abi birsey diyim mi konuyla alakasi yok ama eger bir gun zengin olursam Turkiyeden uzakta bir yerde yasarim resmen o... lar turemeye başladi ulkede.

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      birgün zengin olursan Adaleti satın al ve adaleti getir dostum..
      Kaçarak kendini kurtarırsın..
      şimdi sen kaçarsan o o.. lara meydan bırakmıyormusun?
      kaçarsan bu zalimlere meydan bırakmıyormusun?
      masumların elinden kim tutacak?
      kaçmak en kolay olanı..

      Yorumla
    • Teouique
      Teouique
      +1 yıl

      Onuda dusundum abi ancak bu benle ya da zengin biriyle olcak birsey degil sonucta onlara birsey ogretemezsin... Baskasinin mutsuzlugu ya da baskasina verdikleri aci onlarin mutluluğu olmus vaziyette abi bu psikolojide olan insanlari nasil duzeltebilirsin ki?

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      herkes senin gibi kaçarsa düzelmeyeceğini düşünüyorum..
      birlik ve beraberlikle iyi şeylerin dürüstlüğün adaletin gelmesi..
      insanları vicdanları olduğunu hissettirmek..
      çocukluktan iyi şeyleri öğrenmelerini sağlamak
      projelerle zor değil.. paraya para katacağım diye insanın iflağını emen para göz insanlar
      birazda milletini vatanını düşünse aslında hiçbir sorun kalmaz bir iki tane dengesizlede düzenimiz bozulmaz..

      Yorumla
    • Teouique
      Teouique
      +1 yıl

      Dogru soyluyorsun abi

      Yorumla
  • Boksörünüz
    Boksörünüz Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Gözlerimi kapatınca çok @renkliruyalaarr11 görüyorum <3 :D

    2
    10 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      baya Rüya görüyon sen :D uyan

      Yorumla
    • Boksörünüz
      Boksörünüz
      +1 yıl

      Zaaa xd www.kizlarsoruyor.com/.../q2679740-ks-uyeler-icin-balo-duzenleseydi-hangi-uyeyle-gitmek-isterdiniz

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Olala :D

      Yorumla
    • Boksörünüz
      Boksörünüz
      +1 yıl

      Rüya idi gerçek oldu xd

      Yorumla
    • renkliruyalaarr11
      renkliruyalaarr11
      +1 yıl

      Hahahh askiimm bende seni goruyorum heryerde gozlerimi kapatmama gerek yok kii ♡ ♡ @Boksörünüz kisknmyn

      Yorumla
    • Teouique
      Teouique
      +1 yıl

      Heytt be :D kankama bakkk :D

      Yorumla
    • Boksörünüz
      Boksörünüz
      +1 yıl

      Tabi kanka ne sandın :D @Teouique

      Yorumla
    • Teouique
      Teouique
      +1 yıl

      haha benim siram geldi birini bulmaliyim cirkinsin diye rakip olmayayım dedim kanka hemen havalanma hahaha :D

      Yorumla
    • Boksörünüz
      Boksörünüz
      +1 yıl

      Tamam kanka benim adımı ver kızlara hemen çıkarlar senle :D @Teouique

      Yorumla
    • Teouique
      Teouique
      +1 yıl

      @boksörünüz hahaha :D

      Yorumla
  • AppleCrow
    AppleCrow Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Eski sevgilimin 2 gün önce beni terk edişi , küs olmamız.

    1
    7 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      2 günde eski sevgilimi oldu yoksa 2 gün içinde yeni sevgilimi buldun anlamadım.

      Yorumla
    • AppleCrow
      AppleCrow
      +1 yıl

      Hayır ya ne yenisi? Terk edince beni haliyle eski sevgilim oldu :(( napim...

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Niye terketti?

      Yorumla
    • AppleCrow
      AppleCrow
      +1 yıl

      Boşwerrr :/

      "kusura bakma , Iyı bırısın ama bana gore degılsın" dedi bana :S

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Sevmemiş seni. Böyle aptalca bir ayrılık sebebi olamaz.

      Yorumla
    • AppleCrow
      AppleCrow
      +1 yıl

      Dahası da var.. Ama o kadar özel'mi yazamayacağım...

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Anladım hayırlısı olsun.

      Yorumla
  • nedesembilemedim19
    nedesembilemedim19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 30%
    +1 yıl

    Şakak kemiğinden girmiş levye görüyorum hocam, açam mı gözlerimi.

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      :D mouseye dikkat et :DASD:

      Yorumla
  • aassdd666
    aassdd666 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    dağ evim :( hayalim :( inşallah gerçekleştiririm :))

    1
    17 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      İnşallah (: bizde dağ çayı içmeye geliriz artık

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      inşallah :) organik domateslerimden de veririm sizee :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: ellerin dert görmesin.. dağ keçin olursa sütündende ikram edersin değil mi (:

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      tabiiiii:) tereyağındada yumurta ohh miis :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      nere bu dağ evi? :D

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      ah bir olsa o ev :D hiç çıkmıcam evden :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (((: benide çıkarma :D

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      evi kendime göre ayarladım ama misafir olarak alabilirim seni :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      misafir ol gel bana börekler açarım sana didi ya la olala :D

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      hahahh iyide börek yaparımm yaniii :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      bende avcılık arıcılık hayvancılık mı yapıyım ne yapıyım Dağ başında :D

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      bana yardım et bahçe işlerinde :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Tamam kazma kürek keser çapa tırmık (:

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      malzemeler tamam :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      şu dağ evinin adresini ver sen :D

      Yorumla
    • aassdd666
      aassdd666
      +1 yıl

      olursa veririm :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      inşallah (:

      Yorumla
  • bayankurukafa
    bayankurukafa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bayankurukafa diyorki: gözümü kapattığımda aklıma gelen ilk şey tuzluk oldu neden bilmiyorum :D

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      baya kuru kuruya düşünmüşsün sen yapma gözünü seviyim :D

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      bayankurukafa diyorki: peki :D :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • besiktasasigikiz
    besiktasasigikiz Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Dolaptaki baklava ve tulumba tatlısı geldi asdf :dd

    2
    5 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Gitve onları ye ! :D

      Yorumla
    • besiktasasigikiz
      besiktasasigikiz
      +1 yıl

      Dediğin gibi yapıcam sonra gelsin kilolar :Dd

      Yorumla
    • HBravo
      HBravo
      +1 yıl

      Renkdaş bak yapma etme yarın maçımız var bruggeye koyduktan sonra komşulara ikram ederiz tatlıyı :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hoşgelen hoş gitmez yalnız :D

      Yorumla
    • besiktasasigikiz
      besiktasasigikiz
      +1 yıl

      Onlara yeniden alırız @HBravo :))

      Yorumla
  • HBravo
    HBravo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    @besiktasasigikiz gözlerimi kapatınca gool sesi duyar gibiyim ama demba ba mı, gökhan töre mi onu ayırt edemedim :))

    1
    6 Yorumla
    • besiktasasigikiz
      besiktasasigikiz
      +1 yıl

      Ayyy inşallah yarın yeneriz :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hadi inşallah.

      Yorumla
    • HBravo
      HBravo
      +1 yıl

      bir eig yapta dua edenlerimiz artsın :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Eig nin sahibi var söz verdim kardeşim vermeseydim yapardım (:

      Yorumla
    • HBravo
      HBravo
      +1 yıl

      Borcun olsun :))) eyvallah:))

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      olsun kardeşim (:

      Yorumla
  • Hayalperest2323
    Hayalperest2323 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Uykumun geldiğini farkettim şimdi uyumaya karar verdim aydinlattigin için sağol xd

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Rİca ederim iyi uykular (:

      Yorumla
    • Hayalperest2323
      Hayalperest2323
      +1 yıl

      Teşekkür ederim sanada :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      eyvallah (:

      Yorumla
  • KızılKuş
    KızılKuş Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 639 cevap paylaştı.

    Zorladım ama hiçbir şey belirmiyor. Simsiyah her yer.

    1
    9 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Bence o siyahlığa karanlığa ışık gelebilirdi aklına (:

      Yorumla
    • KızılKuş
      KızılKuş
      +1 yıl

      Ama o ışık yok.

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      O ışığın olması şartmı , aklına gelmesi yeterli bence..
      ümitsiz olmamak lazım (.

      Yorumla
    • KızılKuş
      KızılKuş
      +1 yıl

      Peki, öyle olsun bakalım (:

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      İnanmalısın umudunu yitirme..
      benim bütün hayallerin yıkıldı ne istediysem olmadı hala umutluyum..
      umutlu olunca yine bir nevi kendini adapte edebiliyorsun hayata ve mutlu tutabiliyorsun kendini bir gün olacak düşüncelerinde.. bir insanın en büyük destekçisi kendisidir aklıdır umududur unutma.. ve umutsuz oLma (.

      Yorumla
    • KızılKuş
      KızılKuş
      +1 yıl

      Ben yanlış anlaşıldım sanırım ama sağ ol yine de (:

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      sıkıntı değil yazdıklarım iyi birşey :Dasdasd

      Yorumla
    • KızılKuş
      KızılKuş
      +1 yıl

      Kötü olması mümkün değil (:

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Eyvallah (:

      Yorumla
  • maracaibo
    maracaibo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 39%
    +1 yıl

    Gözlerim açıkken de aklıma bir çok şey geliyor. Kapalı olması espirisini anlayamadım.

    1
    0 Yorumla
  • matematik_
    matematik_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    En son 5-6 yıl önce toplum içinde ağlamıştım. Bugün berbat bir olay oldu ve sonunda ağladım. Bütün gün aklımdan çıkmadı bu.

    0
    4 Yorumla
    • matematik_
      matematik_
      +1 yıl

      Hala da kafamda, yarın da öyle olacak, diğer gün de.

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Derdin neki..

      Yorumla
    • matematik_
      matematik_
      +1 yıl

      Ne karakter yeter yazmaya, ne enerjim. Tükendim tamamen

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Allah yardımcın olsun üzüdüm.. umarım mucizevi bir dönüş olur dertlerin mutluluğa döner :(

      Yorumla
  • urmicca
    urmicca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    sorunlar düşünceler hatalar ah gözlerimi kapamak istemiyorum..

    1
    0 Yorumla
  • Wabi-Sabi
    Wabi-Sabi Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    çilekli pasta, iskender :/

    açım aç :D

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      baya aç sın mendilmi açsak şuraya :D
      ya da sen dolabını mı açsan (:

      Yorumla
    • Wabi-Sabi
      Wabi-Sabi
      +1 yıl

      dolapta bu istediklerim yok hem olsa bile bu saatte yemek yiyemem:(

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Kıyamam :(

      Yorumla
  • ErenYusuf
    ErenYusuf Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı.

    Haliyle okuduğum bu soru oldu aklıma ilk gelen..

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • öznur20
    öznur20 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.

    kahve görüyorum gidip yapsam iyi olacak :)

    1
    6 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      iki olsun (:

      Yorumla
    • öznur20
      öznur20
      +1 yıl

      nasıl olsun :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      bol köpüklü ve orta (:

      Yorumla
    • öznur20
      öznur20
      +1 yıl

      buyurun bol köpüklü ve orta kahveniz afiyet olsun :) :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Teşekür ederim Ellerine sağlık (:
      mütevazi insan..

      Yorumla
    • öznur20
      öznur20
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • IDontDoRomance
    IDontDoRomance Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Psikolojik rahatsizliklarim

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      geçmiş olsun -_-

      Yorumla
  • adımısenkoyhihi
    adımısenkoyhihi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ilk geleni soylemek zorunda miyim

    1
    14 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Zorunda değilsin ama soruma cevap vermiş olursun.

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      Ikinci geleni soyliyim. sarelle

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      sarmadan olmazmı :DSAds

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      Soru sordun adam yerine koyup cevapladik yavşak yavşak konuşma dengesiz.!

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Git burdan ! espridande anlamıyorsun..
      Cins..

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      Espriye bak. ne komik

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      yav he he tamam susarmısın..
      ne itici bir tip oldun bir cümlende..

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Bu hep boyle ak :D bak @tatanqaa :D cins bu kiz bosuna anlasamadim ben bu kizla :D

      Yorumla
    • tatanqaa
      tatanqaa
      +1 yıl

      Anlıyorum :D

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      @incicihatuun benim bildigim insan ilgilenmedigi birini takip etmez nereye yorum atsam irdasin gizli hayranim falan misin yoksa :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Hiic sorma :D asik oldum da sana absgsh

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      Iyi ozaman siz takilin oyle aranizda ben gidiyorum :)
      @incicihatuun @tatanqaa @soran

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      nolur gitme nolur sen gidersen takılamayız.. 4. lazım olur okeye (.

      Yorumla
  • elemnar
    elemnar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    gülüşünden cennet akan biri geliyo :)

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Ben olmadığım kesin.

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: ..

      Yorumla
    • elemnar
      elemnar
      +1 yıl

      eh yani :PD

      Yorumla
  • MübarekEvlat
    MübarekEvlat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    çikolata geldi bugün hiç yemedim

    1
    7 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      nutella?

      Yorumla
    • MübarekEvlat
      MübarekEvlat
      +1 yıl

      Allah ne verdiyse artık şu anda evde çikolata arıyorum

      Yorumla
    • _nilay_
      _nilay_
      +1 yıl

      Hahah aynısı bugün bende yaşadım :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      bişey bulamazsa kakao ya şeker katıp yicek ya la.. (:

      Yorumla
    • MübarekEvlat
      MübarekEvlat
      +1 yıl

      hayrına çikolata gönderin bana :) @_nilay_

      Yorumla
    • _nilay_
      _nilay_
      +1 yıl

      O acıyı iyi bilirim hemen yolladım :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (((:

      Yorumla
  • incicihatuun
    incicihatuun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tuvalete gitmem lazim absgsg

    1
    19 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      kak git :/ gözlerini kapatmanı mı bekledin :Dasd

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Simdi panpa teli brakipte kalkamiyom :D ondan gozumu kapayinca aklima geldi agafsfsg

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Teli de götür ordan bana selam yaz.. ama kokutma bak bozuşuruz :/

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Yok 2 kez tuvalete tel dusurdum cesaret edemiyom pnp :D gittim geldim hemde :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      düşürdükten sonra elinide soktun mu belki yakalarım diye :D

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Denedim de midem bulandi sokamadim ak :D orda kaldi 2 side :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      için cız etttimi :D benim başıma gelmedi gerçi wcde düştüde reflexim iyi ayağımla voleyi çaktım :D karavana oldu deliğe gitmedi :D

      Yorumla
    • Gizemgzl
      Gizemgzl
      +1 yıl

      Pastirma mı yedin kiz ;)))

      Yorumla
    • Gizemgzl
      Gizemgzl
      +1 yıl

      @incicihatuun hemso ;)

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Ben donerek gitmesini izledim panp :( zaten takozdu la :D pek zoruma gitmedi :D sennde reflexlerin masallah ne kuvvetliymis arkadas :D keske benim olsa :D

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Efendim cinisi @Gizemgzl

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      telefon sonuçta içinde ne numaralar vardı :DAS:DAs kaybedemezdim (:

      Yorumla
    • Gizemgzl
      Gizemgzl
      +1 yıl

      @incicihatuun canım sana özelden yazamıyorum :( KS ye 3. kez dondum de 😫😫

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Haklisin :D aman beni rahat birakmiyolar ki :D konusmalarindan anliyorum kimin kim oldugunu :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      Hemserim beniiim :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Topram (:

      Yorumla
    • incicihatuun
      incicihatuun
      +1 yıl

      :D hade ozele :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Geldim (:

      Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Şu adam bir an önce sussa

    1
    6 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Hangi adam :S

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      Tvdeki adam

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Kanal değiş hacı

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      Kanal değişiyorum ama hep sevmediklerim var :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((: Rasim ozan yok sanırım bu gün herşey izlenir mk :AS:D

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      Hiç birşey izlenmez :)

      Yorumla
  • SoruyaSoruSoran
    SoruyaSoruSoran Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu tavanlar biraz acayip ya.

    1
    4 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      niye ki acaba.. düz mü değilller..

      Yorumla
    • SoruyaSoruSoran
      SoruyaSoruSoran
      +1 yıl

      Yok düz işte hayal gücümü kısıtlıyor ya canımı sıktı elime ne geçtiyse atıyorum yine de bir şey yok.

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: uyursan geçer

      Yorumla
    • SoruyaSoruSoran
      SoruyaSoruSoran
      +1 yıl

      Çok erken.

      Yorumla
  • Karmasutra
    Karmasutra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kate Upton'in cicikleri

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      :D füzeleri demek istedin ama iyi parçalar :D

      Yorumla
  • olmayacakbirhayal
    olmayacakbirhayal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çiğ köfte geldi yaa bak şimdi canım çekti :)

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      olsada yesek marula sarıp sarıp :D

      Yorumla
    • olmayacakbirhayal
      olmayacakbirhayal
      +1 yıl

      Valla ne güzel olurdu :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (((:

      Yorumla
  • mavimor97
    mavimor97 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hacelinin gözü :D asjhagba

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Haceli kim l*n :D

      Yorumla
    • mavimor97
      mavimor97
      +1 yıl

      oha yılanların öcüne bakmıyomusun :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Yok bakmam :D
      Kardeş payı Karadayı baktığım diziler.. Tv ile pek aram yok birde maçlara bakarım :D

      Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    baş ağrısı
    stres
    uyku
    coğrafya

    1
    2 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Senin kafa harman..

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      öyle malesef. ss

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Pizza:( olsa da yesem.

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      löb löb kilo olur yarın gün içine sakla (:

      Yorumla
  • yenidenask
    yenidenask Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Huzur sessiz sakin bir yer

    1
    2 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (; yatak uyku..

      Yorumla
    • yenidenask
      yenidenask
      +1 yıl

      Olmuyor çalıştığım için

      Yorumla
  • barbelle
    barbelle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Merlin dizisi geldi. Ne hikmetse

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      pekbi hikmete benzewmiyor :D

      Yorumla
  • erosunoku
    erosunoku Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Çalşmadğm sınavmda yarn ne yapacağm

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      çalışmadığın yerleri cevaplıcan herkes alanında iyidir :D

      Yorumla
  • cagaatay
    cagaatay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    İş yerindeki sevmediğim insanlar

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      iyi şeyler düşün kardeşim.. onlar hiç eksik olmaz.

      Yorumla
  • yseker
    yseker Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 347 cevap paylaştı.

    yeni aldigim havlu geldi

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      banyo havlusumu o.

      Yorumla
    • yseker
      yseker
      +1 yıl

      yuz havlusu pembe renk kelebek desenli madame coco dan hihi:)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      :D pazarcı mahmut abi dede var aynısı hıh hahaha :D:ASD
      neyse sabah elini yüzünü öper ((:

      Yorumla
  • Deadra
    Deadra Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    çiğ köfte geldi ne alaka la o_O

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Kel alaka değil ama acı alaka :D

      Yorumla
  • B1GBOSS
    B1GBOSS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Arabanın jantları geldi bune ya ahahaha

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hahaha :D aklın onlarda kalmış :D

      Yorumla
    • B1GBOSS
      B1GBOSS
      +1 yıl

      kendi arabamin jantlar geldi ahaha

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (((:

      Yorumla
  • Secretgardenblood2
    Secretgardenblood2 Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Bugün çok ağladım acaba yarın belli olur mu dedm

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ağladığın mı

      Yorumla
    • Secretgardenblood2
      Secretgardenblood2
      +1 yıl

      Evet belli olsun istemiyorum

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      güzel bir uyku sabahta soğuk suyla elini yüzünü yıka.. belli olmaz.

      Yorumla
  • üçdeyincegülüyorz124
    üçdeyincegülüyorz124 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Araba aklıma geldi :D

    1
    4 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hangi araba markası ne?

      Yorumla
    • üçdeyincegülüyorz124
      üçdeyincegülüyorz124
      +1 yıl

      Hyundai benim arabamda :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
    • üçdeyincegülüyorz124
      üçdeyincegülüyorz124
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Yeni hikayeler, senaryolar ve eserler...

    1
    0 Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    bişi gelmedi

    1
    5 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Bir daha kapat (;

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      gene gelmedi

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Allah Allah hayır olsun bir daha kapatırmısın
      (;

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      illa bişi mi gelmesi lazımdı

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Yok benim azim ve çabamın vereceği sonucu ölçüyorum.
      Başarısız oldum bu projede 😀

      Yorumla
  • incitanem80
    incitanem80 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    hc geldi vallaa

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Hc ne?

      Yorumla
  • soğuk_kış_günü
    soğuk_kış_günü Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    namaz

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Yatsı namazını icra ettin mi..

      Yorumla
    • soğuk_kış_günü
      soğuk_kış_günü
      +1 yıl

      namaz deyim öyle kalsın kardeş düşünüyorum o kadar :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      sen nasıl istersen (:

      Yorumla
  • ForeversS
    ForeversS Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Ceren :D

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hangi ceren dicem kötü kötü esprilerin aklıma geldi gözümü kapatmadan :DAS:D

      Yorumla
  • RabbimeŞükürAteistim
    RabbimeŞükürAteistim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yazmasam olmammı heheh

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Hehehe.
      yazma -_-

      Yorumla
  • IşıLLL34
    IşıLLL34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Sigara

    1
    9 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      yak ozaman bir sigara..

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Yaktim simdi :))

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      afiyet olsun baya zehirliyorsun afiyetle ateşle gelsin banada (:

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Teşekkür ederim al yak bir tane :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      eyvallah kaçak neym değil dimi :D

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Yok değil :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ateşle gelsin o vakit (. teşekürler.

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Rica ederim iyi akşamlar :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      eyvallah (.

      Yorumla
  • Enternasyonel
    Enternasyonel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Barış

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      kime küssün?
      ya da hangi barış?

      Yorumla
    • Enternasyonel
      Enternasyonel
      +1 yıl

      Genel anlamda dostum

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      İnşallah.. o barışı herkes istiyor lakin kimse demiyorki baruta silaha son..
      dünya yönetimlerindeki insanların canilikleri yüzünden masumlar hep ölür..

      Yorumla
  • Bayansaac
    Bayansaac Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl

    İstanbul geldi

    1
    4 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      İstanbul.. yarın akşam ordayım (:

      Yorumla
    • Bayansaac
      Bayansaac
      +1 yıl

      ben en son 17 yıl önce gitmişimdir :d 1 yasında falan :D

      Yorumla
    • Bayansaac
      Bayansaac
      +1 yıl

      iyi yolculuklar sana :)

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ben çok sık gidiyorum en sevdiğim Şehir (:
      Teşekür ederim..

      Yorumla
  • supernatural05
    supernatural05 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Çilek

    1
    2 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      (: reyonlara düştü sanırım ama pahalı şu an

      Yorumla
    • supernatural05
      supernatural05
      +1 yıl

      Evet malesef

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Samsundan İstanbulu dinliyorum gözlerim kapalı.

    1
    2 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Samsunda sıradan bir İstanbul .

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayn

      Yorumla
  • lomoldum2
    lomoldum2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    at ve at ve at

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hipodroma git (.

      Yorumla
  • gotikmiyimneyim
    gotikmiyimneyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çiğköfteeee 😍😍😍

    2
    7 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Acılımı (:

      Yorumla
    • gotikmiyimneyim
      gotikmiyimneyim
      +1 yıl

      Tabikideeee 😍😍

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Söylede yiyek o halde..

      Yorumla
    • gotikmiyimneyim
      gotikmiyimneyim
      +1 yıl

      Sen neden söylemiyosun ya param yok benim 😢

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ben burada milletin aklındakileri paylaşıyorum hahaha :D
      tamam gel söyliyim gel :D

      Yorumla
    • gotikmiyimneyim
      gotikmiyimneyim
      +1 yıl

      Ollleeyyyy 😁😁

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • HemşireKivircik
    HemşireKivircik Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Yarın ki eğitim :/

    1
    5 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Eğitimin konusu ne? ve ne eğitimi.

      Yorumla
    • HemşireKivircik
      HemşireKivircik
      +1 yıl

      Sağlık Alt sınıflara vericez eğitim ya. :/ Küçükte olsalar insanlar :D heyecan yaptım :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      üzülüyorsun sandım bende :D eğitim vermek iyi birşey (:

      Yorumla
    • HemşireKivircik
      HemşireKivircik
      +1 yıl

      Güzel birşey yani bakalım başarılı olucak mıyız.:(

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      inşallah olursun vereceğin eğitimin konusuna odaklan (.

      Yorumla
  • norajj
    norajj Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı.

    Kırmızı geldi

    1
    5 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Ne kırmızısı?

      Yorumla
    • norajj
      norajj
      +1 yıl

      Kan kırmızısı gibi

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      yok mu kesci bir alet.. delicide olur iğne gibi :D bir çizik çek felan.

      Yorumla
    • norajj
      norajj
      +1 yıl

      Bak o gelmedi aklıma da kırmızı geldi direkt

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      www.fotokritik.com/2096197/kan-kirmizi-birikinti (:

      Yorumla
  • uçan_kuşş
    uçan_kuşş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    ney geldi

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=zTb04fbdTy0 (:

      Yorumla
    • uçan_kuşş
      uçan_kuşş
      +1 yıl

      yaa :D şimdi iyice heveslendim bak. :SD

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Aç aç (:

      Yorumla
  • gecekuşuuuu
    gecekuşuuuu Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 576 cevap paylaştı.

    penis.

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      telefon rehberine bak en yakınındakini çağır :D

      Yorumla
  • _Anastasia_
    _Anastasia_ Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Gözlerimi kapattıgımda uyku geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    anlamsızca yarrrrağ geldi :D

    1
    1 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      baya anlamsız :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    eşim olacak kişinin ailesi. (özledim be )

    1
    0 Yorumla
  • Papatyam94
    Papatyam94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevdigim adam

    1
    13 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      umarım yanınada gelir..

      Yorumla
    • Papatyam94
      Papatyam94
      +1 yıl

      Sanirim imkansiz :/

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      hayırlısını dile..

      Yorumla
    • Papatyam94
      Papatyam94
      +1 yıl

      Haklisin ya yorumlar misjn Basta duygularimi ogrenmeye calisti ben soyleyince de bir hafta falansevgili gibi konustuk bir tek askim demiyorduk sornasibda uzaklasir gibi oldu ben de yzaklastim 15 gun boyunca konusmadik sonrasinda kendisi mesaj atti benim icin onemlisin yerin var bend e goruselim falan. Her neyse ben trip yapmadim ama cok yakin da degildim. Sonra aradan bes gun gecti ben ona bir adim attim. Bu sefer o geri cekildi birkac kere aglayarak cok kotu hissedigim anlarda ona yazdigim oldu en son eyluluk sonu gibi yazdim yuz yuze konusalim dedik bana dedi ki kendimi maneviyata adicam iliski istemiyorum senin oyle saf temiz ve guzel bir sevgin var ki kirmak istemiyorum bla bla bla. Boyle konusmasi hosuma gitti ancak tutarsiz davranislari var

      aydir konusmuyoruz. Bu 5 ay icinde 2 kere toplu mesaj atti. Cevap vermedim. Bir bayramda bir de okul gezisi amacli. En son da gecenlerde arkadasima mesaj atmistim onun yanindaymis meger o cevapladi resim falan atti 5 aydir konusmuyorken boyl

      Yorumla
    • Papatyam94
      Papatyam94
      +1 yıl

      Basta duygularimi ogrenmeye calisti ben soyleyince de bir hafta falansevgili gibi konustuk bir tek askim demiyorduk sornasibda uzaklasir gibi oldu ben de yzaklastim 15 gun boyunca konusmadik sonrasinda kendisi mesaj atti benim icin onemlisin yerin var bend e goruselim falan. Her neyse ben trip yapmadim ama cok yakin da degildim. Sonra aradan bes gun gecti ben ona bir adim attim. Bu sefer o geri cekildi birkac kere aglayarak cok kotu hissedigim anlarda ona yazdigim oldu en son eyluluk sonu gibi yazdim yuz yuze konusalim dedik bana dedi ki kendimi maneviyata adicam iliski istemiyorum senin oyle saf temiz ve guzel bir sevgin var ki kirmak istemiyorum bla bla bla. Boyle konusmasi hosuma gitti ancak tutarsiz davranislari var

      aydir konusmuyoruz. Bu 5 ay icinde 2 kere toplu mesaj atti. Cevap vermedim. Bir bayramda bir de okul gezisi amacli. En son da gecenlerde arkadasima mesaj atmistim onun yanindaymis meger o cevapladi resim falan atti 5 aydir konusmuyorken boyle yapmasi garibime gitti. Amac ne olabilir

      Yorumla
    • Papatyam94
      Papatyam94
      +1 yıl

      Simdi iki gundur daha tatli falan giyinmeye basladim makyajimi falanda degistirdim İki gundur bakislarinj yakaliyorum goz goze geliyoruz ama ceviriyorun kafami yokmus gb :/ cok yanlislari oldu cunku ama bana gelsin istiyorum. Kacan kovalanir mantigi olur belki

      Yorumla
    • Zexeuter
      Zexeuter
      +1 yıl

      Adam iki kelime yazmış hayatını anlatmissin

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      inşallah dilediğin ve istediğin gibi olurda güzel bir ilişkin olur ama bukadarda kasma kendini hayat devam ediyor ilerde bu bırakırsa seni çok daha kötüsü olur bırakması sorun değil sevdiğin şekilde sevilmezsen veya değerini anlamazsa felan.. karakteri bozuk insanların.

      Yorumla
    • Papatyam94
      Papatyam94
      +1 yıl

      Bununda karakreri bozuk mu sence

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Birazdaha zaman tanı baktın gtü başı oynuyor yol ver sonra bir süre yalnız takıl.

      Yorumla
    • Papatyam94
      Papatyam94
      +1 yıl

      Ama zaten bes aydir konusmuyoruz ben uzaktan uzaga seviyorum

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      boşver ozaman (:

      Yorumla
    • Papatyam94
      Papatyam94
      +1 yıl

      Peki :(

      Yorumla
  • biribişeymidedi
    biribişeymidedi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    tişört geldi nedense

    1
    3 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      dolabındamı yoksa bir mağzanın reyonundamı? (:

      Yorumla
    • biribişeymidedi
      biribişeymidedi
      +1 yıl

      Düz siyah bir tişört bilmiyorum nereden :D

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • Potatoe
    Potatoe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    kapatmadan önce kaşarlı tost geldi.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (48)
Devamını Gör(93)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Gözlerini kapat aklına gelen ilk şey nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Gözlerinizi kapattığınızda, düşündüğünüz ilk şey nedir? 18 cevap verildi
Gözlerini kapadığında aklına gelen ilk şey ne? 8 cevap verildi
Gözlerinizi kapattığınızda aklınıza gelen ilk düşünce nedir? 14 cevap verildi
Gözlerini kapat ve aklına ilk gelen nedir söyler misin? 8 cevap verildi
Şu an gözünüzü kapattığınızda aklınıza ilk ne geldi? 8 cevap verildi
Gözlerini kapadığında aklına gelen şey nedir? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨