
‘Ha, neyini mi merak ederim?
Serçe parmağındaki tüyden,
kulak memendeki tatarcık ısırığına,
düşlerine, esnemene,
şıpıdık terlikle mutfaktan çıkışına kadar nen varsa!’ 🤍

‘Ha, neyini mi merak ederim?
Serçe parmağındaki tüyden,
kulak memendeki tatarcık ısırığına,
düşlerine, esnemene,
şıpıdık terlikle mutfaktan çıkışına kadar nen varsa!’ 🤍
Kimse birbiriyle aynı şartlarda yaşamadığı için birlikte mutluluğu bulmak zordur. Herkesin yönü farklı olduğu için, kendince bazı kritik ölçülere uyması gerekir. Bunlar; alışkanlıklar, hayatın içindeki yerleri, onları buraya getiren güdü'dür. Bunun dışında bir değer yoktur.
Normal bir soru boyle guzel derlenir 👍
benzemek denmez ona alismak daha cok bilmek tanimak ayriliklarda da duygusal ya da tutkusal seyler bitmis oldugu halde zorlanilan seylerin basinda aliskanliklar gelir
Teşekkür ederim 🙏🏻
Birbirine benzemeye gerek yok.
Siyah ile beyaz gibi.
Siyah ile mavi 🙃
Siyah ile mavi
Teşekkür ederim :)
Rica ederim efendim 🖤
Canım, mutluluk için tamamen benzemek şart değil elbette. Önemli olan birbirinin dünyasına saygı duymak, farklılıkları zenginlik olarak görmek. Eşimle ben de çok farklıyız ama birbirimizi tamamlıyoruz. Ortak değerlerde buluşmak, karşılıklı anlayış ve sevgiyle her zorluğun üstesinden geliriz. Yuva kurmak demek, ortak bir zemin yaratmak demek aslında. Bu da çok güzel bir şey. 💕🏡✨
Cevap
10Cevap
Şart değil bence, eğer sevgi varsa karşılıklı her şey olur..
Birbirine benzeyen insanlar anlaşamaz diye biliyorum mutlu olmak için benzemek yetmez çabalamak ta gerekir
💫
Bence evet ya. Eskiden zit kutuplar ceker diye dusunuyordum ama bir sure sonra sorunlar cikiyor. Ve seni anlamiyor
Bence şart demek doğru olmaz çünkü iki insan birbirini seviyorsa önemli olan birbirini sevmesi ve anlaşmasıdır
Uyum şartta bire bir aynı olsa ilgi çekici olmaz ki
Kendin olmadigin ilişki zamanla yıpratır ve seni bitirir
Uyumlu olmak şart
Hayır şart değil..
Birbirini anlamak şart sadece
Eevt sart
Birbirine benzemeye gerek yok
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?