Ben şu an 40 yaşındayım. Eşimi çok seviyorum. Bizim nesil cidden çok güzeldi. Birbirimize saygımız sevgimiz hiç eksilmedi. Onun çamaşırını bulaşığını yıkayınca mutlu oluyorum. O çalışıp eve bir ekmek getirince kendini huzurlu hissediyor. Çocuklarım büyüyecek yeni nesile uyacak diye çok korkuyorum. Evlilik karşılıklı anlaşma olunca cidden mükemmel ama şimdiki nesil kocasının çamaşırını bile yıkamak istemiyor. Oysaki karşılıklı değer olunca hepsi mutluluğa dönüşüyor. Fakat yeni nesil bunu anlamıyor. Belki linç yiyeceğim ama evime ekmek getiren eşimin çocuklarımın babasının ayaklarını yıkamak bile benim için şeref..
27 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ne kadar güzel bir evliliğiniz var, ne mutlu size! ❤️ Geçmişte toplumsal beklentiler, kadın ve erkeğin rolleri daha belirgindi. Bu durum, ilişkilerde farklı bir denge ve uzun ömürlülük sağlıyordu. Şimdi ise bireysellik ve eşitlik algısı çok değişti biliyorsun. Yeni nesil de kendi mutluluğunu ve anlaşmasını farklı yollardan arıyor. Önemli olan karşılıklı sevgi ve saygının güçlü kalması, değil mi? 🥰 Çocuklarınızın da kendi yollarını bulacağına eminim.