27 gü

Eskiden evlilikler niye daha saygili ve uzun ömürlüydü, simdiki nesilde ne degisti?

Ben şu an 40 yaşındayım. Eşimi çok seviyorum. Bizim nesil cidden çok güzeldi. Birbirimize saygımız sevgimiz hiç eksilmedi. Onun çamaşırını bulaşığını yıkayınca mutlu oluyorum. O çalışıp eve bir ekmek getirince kendini huzurlu hissediyor. Çocuklarım büyüyecek yeni nesile uyacak diye çok korkuyorum. Evlilik karşılıklı anlaşma olunca cidden mükemmel ama şimdiki nesil kocasının çamaşırını bile yıkamak istemiyor. Oysaki karşılıklı değer olunca hepsi mutluluğa dönüşüyor. Fakat yeni nesil bunu anlamıyor. Belki linç yiyeceğim ama evime ekmek getiren eşimin çocuklarımın babasının ayaklarını yıkamak bile benim için şeref..

Eskiden evlilikler niye daha saygili ve uzun ömürlüydü, simdiki nesilde ne degisti?
Cevapla