Mesela güçlü kadın olmak zorunda mıyım, çalışmayanın eşi döver mi.
28 gü
Mesela güçlü kadın olmak zorunda mıyım, çalışmayanın eşi döver mi.
Cevap
4Cevap
Geri kaldığın alan olur. Ama hayatta geri kalmakta göreceli durum değil mi?
Öyle, çalışanbiri de belki mesela başka şeyden geri kalıyor ömrü boyunca huzursuz olduğu bı durum olacak belki herkes farklı
İş hayatı ne katardi belki çok şey kendine güven falan belki birey olma hissi her gün ozguvenle uyanmak özgürlük falan ama bunalr olmadan da yaşıyorum
Belki sosyallik güzel gelirdi falan ama bunlar dışında da gelişiyorum
Knk sana bi iki bişs anlamatkak isterdim ama klavyeme yazık olur
Peh
Uzaklas ozaman
Emin ol söyleyeceklerini biliyorum
Kadın düşmanı karı seni
Umarim. bir işin vardır yoksa da benden daha düşük olduğun belli
Seviyesiz
cok fazla nostajiik film izlemeyi bırakın mk o kadar pilot tanıdım karıları ev hanımı dayak mı yiyior :D
Bu bir korku sadece
o zaman korkuyu bırak korku aptalların işidir :D allah' tan başka kimseden korkma ama saygı duy
Korkmayinca dayak yemiyo musun
dayak atmayı öğrenmek istermisin :D kardeş gece gece daşşk mı geçion mk ne kadar iyi bir eğitim almışsın sen ya hangi filmleri izliyon
Kardeş sen ne diyon ya korkuyu aldın evirdin çevirdin mk film ne alaka eğitim ne alak ya
Düşünerek konuşun şurada
Dayak niye atayım ben sen değilim korkmayinca da çözülmüyor hiçbir şey hayat bu kendine gel
Cahil cahil konusma
Korku nedir bilmem ben senden korkan Senin gibi olsun
Azcik da kitap oku yallah
Hayırdır sert taşa mı carptin
Böyle örnekler mı gördün etrafında
Hayır sadece çalışmaz isem döven bir eşim olur diye korkuyorum
Bı de sgkm falan olmazsa iş hayatını görmemek falan bence insan gelişimine engel değil yaa
Bu insana bağlı bir şey , yani seçtiğin eşte bu potansiyel olmamalı. Ekonomik olarak yetebilecek biriyle evlenir ve kalender bir hayat tarzı benimsersen çalışmanada gerek kalmaz. Çalışmayan çok kadın var benim tanıdığım ve hiç dayak yediklerini görmedim.
Oh iyi o halde teşekkür ederim
Ya benim tanıdığım iki kişi oldu biri eşini dövecek cinsten biri de maddi olarak yetememektej korkup intihari düşünen biri çok bahtsizim
Sen daha küçüksün heralde, düşünme bunları ve gezme buralarda fazla.
Maddiyat çok zor bu devirde o yüzden kimse evlenmek istemiyor. Özellikle hissiyatli insanlar. Ben kendime zor bakıyorum , elin kızını alipta rezil etmek istemem diyen binlerce erkek var.
Ne alaka buralarda gezme falan hayırdır? Site yaşı 18 en az ve çok çok üstündeyim. bu sizi ilgilendirmez.
Düşüneceğim düşünmeden gelişilmez
Hoşçakal
Güle güle
Evlendiğin eşine bağlı
Kalmazsın
İş hayatını falan hiç görmeyecek olsam stajda gördüm sadece ama sgkm bile olmasa mesela?
Evet ben de öyle düşünüyorum okurum. Kendimi düşünüyorum zaten
Ama bı de çalışmaz isem döven bı eş falan denk gelir diye korkuyorum
Niye geliyorum ya ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, hayatta geri kalmak diye bir şey yok ki! Kendini geliştirmek, ruhunu beslemek en güzeli. 🌸 Güçlü olmak bir zorunluluk değil, kendi iç huzurunu bulmanla başlar. Çalışmak ya da çalışmamak bir tercih meselesidir, bu durum eş sevgisi ve saygısını asla etkilememeli. Şiddet hiçbir koşulda kabul edilemez. Kalbinin sesini dinle yeter.💖 Hayat her haliyle çok güzel. ✨