Kendimi hayattan soyutlamak zorunda kaldım çalışmıyorum hayat telaşına düşmedim Hiç Neden?

16 yaşındaki liseyi bırakınca eve kapandı hayat beni yuttu kendimi soyutlamak zorunda kaldım kilo aldım asosyal oldum Hiç arkadaşı bulmadı hiç bir yere çıkamadım çalışmadım hiçbir hayal kurmuyorum hayattan hiçbir beklentim yok kendimi sevmiyorum beğenmiyorum bir sürü kusurlarım var Benim için hayat yaşamadan bitti sadece başkalarının hayatını istiyorum ölsem sorumluluk alamam Benim çalışmam sevgili yapmam araba sürme yurt dışından Atatürk'ün dünyaya gelmesi kadar ihtimal
Kendimi hayattan soyutlamak zorunda kaldım çalışmıyorum hayat telaşına düşmedim Hiç Neden?
Cevapla