28 gü

Ablamın bana yaptığı ufak tefek masraflar bu kadar gözüne batması normal mi?

Arkadaşlar benim bir tane ablam var kendisi devlet memuru gayet iyi de maaş da alıyor ben bir iki aylığına onun yanına geldim bu arada ben çalışmıyorum KPSS'ye hazırlanıyorum yıllardır benim gelirim olmayınca ablam bana aylık 1000 ya da 2000 veriyor onun yanındayım şu an şu cafeye gidelim buraya gidelim dediğimde suratını asıyor mesela daha yeni tartıştık bana dedi ki ama cafeye gidelim demesini bilirsin seni ben götürüyorum ediyorum dedi ben de dedim ki bu şehri bilen sensin benim tanıdığım kimse yok tek mi gideyim dedim ben götürüyorum ben ödüyorum diyor mesela babamla annem evlerine bir masraf yapacaklar kredi çekti babam ablamdan ödemesini istiyor yani kredi çekerken ona sorulmadı ama ablama krediyi ödemek zoruna gitmiyor benim marketten 200 liralık masrafım onlara batıyor aldığım KPSS kitapları bile fotokopi alıyorum onlar bile onlara batıyor sizce bu yaptıkları normal mi ben kimden maddi yardım isteyeceğimi şaşırdım artık

Ablamın bana yaptığı ufak tefek masraflar bu kadar gözüne batması normal mi?
Cevapla