23 gü

Evli iki iş arkadaşı olarak her gün mesajlaşmak normal mi, nereye varır bu iş?

Arkadaşlar sizce bu durumda ne yapmalıyız, ikimiz de evliyiz ama hoşuma da gidiyor yazışmak. İşin sonu nereye gider ki umarım kötü şeyler olmaz :)

Evli iki iş arkadaşı olarak her gün mesajlaşmak normal mi, nereye varır bu iş?
Cevapla