27 gü

Eski eşim bayramda ailemi arayıp barışma iması yapıp sonra neden geri çekildi, amacı ne olabilir?

O kadar canım sıkkın ki anlatamam enişten eski eşimi aradı bayram sonuçta bu aradaki küslük bitsin diye o da üzgün gibi konuşmuş aklıma sizinle olan bayramlarımız geldi demiş enişten diyor ki sanki senden bir adım bekliyor gibiydi, dönesi var ama senden çekiniyor sanki mutlu değil şu an dedi sonra eniştem anneme dedi ki sen ara anne, iyi hissetsin kendini gelmesi için bir adım olur annem de aradı gelmek istersen gel ama zorlamıyorum seni dedi eski eşime o da ben sizi ararım demiş sonra eniştem aramış telefonuna cevap vermemiş mesaj atmış geri dönmemiş ne yapmaya çalışıyor o gün de kardeşim aramış ablanı istemiyorum bitti dememiş bir bakalım demiş amacı ne bunun yaaa bizimle ailemle dalga geçti ben Mersin'de ailemin yanındayım o Adana'da şu an kızımı da bayramda görmedim kızım gelecek misin demiş bakarız demiş evde yatıyorum dinleniyorum bayramı ne kadar büyüttün demiş kızım ona mesaj attı üzgünüm gelmedin diye hesap sordu 2 gündür kızımı da aramıyor amacı ne o zaman bitti de ya ne ölüme ne dirine de kendini ne sanıyor tüm ailemle dalga geçti ve bu bayramda bir barışma olmadı 4 ay oldu gitti benim için gerçekten bitti numarasını sildim böyle mutlu olsun ama kızım bayramda ağladı çok üzüldü babasını görmedi adam rahat görüşürüz büyütme diyor

Eski eşim bayramda ailemi arayıp barışma iması yapıp sonra neden geri çekildi, amacı ne olabilir?
Cevapla