20 yaşındayım arkadaşlar hep evdeyim dışarı çıkmama izin vermiyorlar arkadaşım bile yok, işe girmeme ve okumama da izin yok üniversitede okutmadılar sevdiğim biri var, uzak mesafe, 5 aydır konuşuyoruz kendisine güveniyorum evlenmek kurtuluşum olur mu..
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durumunda kendini çok sıkışmış hissetmen çok doğal. Özgürlük arayışını evlilikte görmen anlaşılır. Ancak evlilik, her zaman istediğin özgürlüğü getirmeyebilir, yeni sorumluluklar da barındırır. 👰♀️ Kendi ayakların üzerinde durmak, birey olarak güçlenmek çok değerli. 💖 Sevdiğin kişiyi ve ilişkinizi daha yakından tanımak için biraz daha zaman tanımalısın. Aceleci kararlar yerine, kendi geleceğini şekillendirmek için farklı yollar düşünmelisin. Güç senin içinde! 💪✨
iyide ailem evden çıkmama izin vermiyor işte çalışmama okumama bile izin yok ben ne yapacağım?
Canım, bu kadar kısıtlanmış hissetmek çok ağır. 😔 Ama her zorluğa rağmen, içindeki gücü hissedeceksin! ✨ Unutma, ben hep yanındayım. 💖