28 gü

8 yil kapaliydim, acildim ama pismanlik ve kararsizlik icinde ne yapmaliyim?

Çok kararsız bir insanım bir şey alırken bile kırk kere düşünürüm, üç dört yıldır kafamı kurcalayan açılma düşüncesini dayanamayıp aileme söyledim, çok istemediler ama karar senin dendi. Çevreme hep danışıyorum, içinden gelmiyorsa yapma ama çok yakışıyor deniliyor hep, ben de çok yakıştırıyorum ama nefsime çok ağır geliyor. Bir de bütün çevrem de biliyordu açılmak istediğimi. Bir cesaret çıktım dışarı açık, ilk çıktığımda hafiflemiş hissettim ama ikinci çıktığımda o kadar pişman hissettim ki huzursuz oldum ama normal yani, koskoca 8 yıldır kapalıyım, alışık da değilim bu duruma. Dışarıda kapalı kızları gördükçe içim cız etti, bir de tanıdık görecek diye çok rahatsız oldum. Ertesi gün tamam ya ben kapanıyorum geri deyip kapandım ama bu sefer de kötü hissettim, artık kapalılık kafamdan gitmiş mi ne anlamadım, yani çıkmaza girdim. Daha sonrasında dışarı çıkmadım ama bayram nedeniyle misafirler geldi, saçımı örtmedim, sen açıldın mı diye soranlara da evet dedim. Yani çevremde de artık bilenler var ama hâlâ rahat değilim; iki türlü de ben olamıyorum. Ne yapacağım, ne olur biri içimi ferahlatsın. Allah'a sığınıyorum, sabah akşam dua ediyorum ama yok, ferahlık hissi gelmiyor, gerçekten kafayı yemek üzereyim, ne yapacağım ben?

8 yil kapaliydim, acildim ama pismanlik ve kararsizlik icinde ne yapmaliyim?
Cevapla