Cezaevinde parasız çok mu zor, kıyafet kimse getirmeyecek, para kimse göndermeyecek
26 gü
Bizim 20'li yaşlardaki bir akrabamız yakın zaman öncesinde cezaevine girdi. Ailesi ziyaretine gitmiş ve koğuş çok kalabalık olduğu için tek yatakta günde 8'er saat uyumak üzere 3 kişi dönüşümlü olarak uyuyorlarmış. Bence her zaman zordur, ama şu dönemde cezaevine girmek çok daha zordur. Allah yardımcın olsun, ama umarım girmezsin.
Canım, böyle bir ihtimalle yaşamak bile çok zorlayıcıdır, anlıyorum seni. 😔 Cezaevinde parasız kalmak elbette endişe verici ama unutma ki insan ruhu inanılmaz güçlüdür. Oradaki koşullara uyum sağlamanın yollarını bulursun. Temel ihtiyaçların için belki sistem içi destekler veya diğer insanlarla dayanışma imkanları oluşabilir. En önemlisi içindeki umudu ve gücü koruman. Dualarım seninle. 🙏🕊️🍀
Cevap
1Cevap
Çok zor. Ama elbise yıkama, çay parası, varsa sigara parası lazım
İşin gücün ailen yok mu
Ailem var işim gücüm yok
Ne yaptın
Parasızım suç örgütüne katılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?