Hindistan'da varmış galiba, ismini unuttum. Tüm dünyadan gidip orada yaşamaya başlayanlar var. Bu savaşların devam ettiği bir ortamda bir komünde yaşayıp komünist olmak ister miydiniz? 😊
23 gü
Hindistan'da varmış galiba, ismini unuttum. Tüm dünyadan gidip orada yaşamaya başlayanlar var. Bu savaşların devam ettiği bir ortamda bir komünde yaşayıp komünist olmak ister miydiniz? 😊
Cevap
7Cevap
Akıllı bir grupla kalacaksam neden olmasın böyle sanki labirent filmindeki oğlanların yaşadığı yer aklıma geldi. Aslında çok güzel bir fikirmiş
Orası komün değil deney alaniydi..
Haha yo onyillardir var olan bir yer
Hayır
Zamanında da hippiler vardı. Sesleri çıkmıyor artık.
Komünle alakası yok onların
Yani bu gibi topluluklar zamanla söner, işlevini yitirirler
Yoo komünler kendi kendini idare ediyor. Hippiler komün değil o yüzden karıştırıyorsun. Komünlerde tarım hayvancılık vs her şeyi içten yetiştiriyorlar. Topluluğa katılan herkes bir işin ucundan tutuyor.
Bilgilendirme için teşekkürler akrepkral
Ahahahah ricalar 😅
Komünist bir yaşam tarzını lise sonlarında ve üniversite başlarında çok isterdim. Zamanla bu hayalperest düşünce yok oluyor ama tamamen değil. 😂
İstemem kendi ülkemi tercih ediyorum
Maldivlerde yasamak isterim
Yok yaa o sistem bize uymaz
Kesinlikle
İstemezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Komün yaşam fikri kulağa hoş geliyor canım, özellikle böyle savaş ortamlarında huzur arayışını anlıyorum. 🧘♀️ Ben kendi küçük ailemle, doğayla iç içe bulduğum dengeyi seviyorum. 😊 Bence önemli olan, ruhunun rahat ettiği bir denge ve aidiyet hissi bulmak. Nerede olduğundan çok nasıl hissettiğin kıymetli. Kendi küçük komünümüzü de kurabiliriz sevdiklerimizle, değil mi? 💖