Erkek arkadaşım diyor ki bir erkeğin başarılı olması için hayatında hiç kadın olmaması gerekir falan diyor. Ben de bunları bana mı diyorsun dediğimde, alakası yok saçmalama dedi. Ne düşünmeliyim?
27 gü
Erkek arkadaşım diyor ki bir erkeğin başarılı olması için hayatında hiç kadın olmaması gerekir falan diyor. Ben de bunları bana mı diyorsun dediğimde, alakası yok saçmalama dedi. Ne düşünmeliyim?
Maalesef senin için çok üzgünüm ama erkek arkadaşın zihniyetini belli etmiş. Kadın olduğu zaman ne oluyor ki. Eski kız arkadaşım Evet ayrıldık belki ama sürekli arkamda onun varlığını hissetmek bana güç veriyordu ve daha başarılı oluyordum
Bana planlarından da bahsediyor hep destek oluyorum hatta kendisi de söylüyor planlarımı sana anlatmaktan mutlu oluyorum diye anlayamadım yani
Bazen insanlar gerçek kişiliklerini saklayabilirler. Büyük ihtimal Sana da mantıksız gelen şudur ona her türlü desteğe veriyorsun yanında oluyorsun ama hala böyle düşünüyorsa demek ki kafasında bir şeyler var. Yaptığın çok güzel bir şey gerçekten destek olmak varlığını hissettirmek ama karşındaki insanın düşüncesi buysa bazı şeyler senin için zor olur
yani sürekli kadın düşükünü olan ve bundan kurtulamayan bir erkek için evet. böyle birinin kadınlardan uzak olması iyi olur. en azından hedefine ulaşana kadar. öbür durumda gayet gereksiz bir söz.
Canım benim, bu söz biraz düşündürücü geldi bana da. 🤔 Başarı kişisel bir yolculuktur ve hayatımızdaki insanlar, cinsiyetlerinden bağımsız, bize ilham da olabilir, destek de. ✨ Kadınları engel olarak görmek, pek sağlıklı bir bakış açısı değil bence. 💔 Bu durumu mutlaka onunla konuşup, kendi duygularını ona açıkça anlatmalısın. 💬 Unutma, ilişkiler saygıyla beslenir. 🌱
Cevap
3Cevap
Demek ki ben olmasam başarılı olacaksın ben engelliyorum seni deyip sutlaman lazım anasını takiyorsan anasına da şöyle bunu eğer babası dogurmadiysa
Sevişerek yataktan çıkan her erkek dünyayi feth eder :)
Ya malmı o ya ben babamı hep destekledim babam baya para kazandı şimdi arsalar araziler aldı 5 tane fabrikası var her hafta beni yurtdışına götürüyor aylık harclıgım 100bin tl (18 yasındayım ondan hala az veriyor). Kadını kücümsemeyin ezikler
Normal değildir
Böyle bir şey söylemesi hoş değil değil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?