27 gü

Erkek arkadaşımın 'başarı için hayatta kadın olmamalı' sözü normal mi, toksik mi?

Erkek arkadaşım diyor ki bir erkeğin başarılı olması için hayatında hiç kadın olmaması gerekir falan diyor. Ben de bunları bana mı diyorsun dediğimde, alakası yok saçmalama dedi. Ne düşünmeliyim?

Erkek arkadaşımın 'başarı için hayatta kadın olmamalı' sözü normal mi, toksik mi?
Cevapla