Markete diye çıktım ben çıkarken de misafir geldi ama yine de çıktım 😅 eve gitmek istemiyorum hiç yaa 🤣 neden böyle
29 gü
Markete diye çıktım ben çıkarken de misafir geldi ama yine de çıktım 😅 eve gitmek istemiyorum hiç yaa 🤣 neden böyle
Cevap
7Cevap
Evden bir çıktım konya ya gidiyorum 😁
Benide götür 😂😅🤣
Ohhh neguzell ya 😂
Himm
Vaavv kankki beni nezamn aliyon yaa
Heee iyii
Dışarısı daha güzel ev sıkıcı az daha takıl dışarda
Dimi birtane abim evde ikinci si gekiyir iki de çocuğu var kafam şişiyor çocuklar dan
Benimde abimin var çok yaramazlar fena
Heee anan ariyolar ben gidiyorum ya şarjım da az zaten 😅
Hepsinden nefret ediyorum
Bendede oluyor , anlasabidligim veya rahat hissedebildgim bir ortam oluşmuyor
benim kafam kimseylu ymuyorya. Kendime ev alicam calisiyirum şu an ama işi bile özledim
Aaa aynanda ben senin yorumuna yorum yaptim sende benim yorumuma
Waowwww
Vee HAYALİN BİLE BENİMKİYOE HEMEN HEMEN AYNI
Bu kdr hızlı mi iletişimi kesiyrosun
Evet 🤣
Korkma aramizda cekim olmaz, baglanmayiz EFSANEVİ O ASK ARAMİZDA OLMAZ YANİ
Eminim bundan korkarak konudmaya en ufak şans taniamdin 🤣🤣
Heesuan kafam dolu bayaa
Güzel bahane tatlım, bu kafayla devam edersen sütlaç olucaksin
Aman dikkat et 🪻🍇💜
Sagol
Konuşmak istermisin
Sana söz veriyorum tirstigim o mistik aşk olmicak ve hedeflerime giden yolda engel olmicam
Dertleşmek?
Tirstigin senin tirstigin dicektimmm
Hedeflerine yazicaktim
Rezil oldum puffff
En iyi misafir gelmeyen misafirdir.
Aynen öyle
Niye misafirleri görmek istemiyorsun?
Hoşlanmıyorum
Onlar gidene kadar nerde kalacaksın
Cafede
Durduk yere masraf çıktı😃
Heee yokk yaa
Ne zaman kalkarlar
Bilmiyorum yatılı da olabilir birisi
Akşam yemeğe kalmasalar bari
Yemeden gitmiyolar
O zaman kahveni iç git eve annene yardim et bunlardan kurtuluş yok
Aynen yokk annem Ankara ya mi gittin. ddedi bende yoo dedim.
Ecelin korkuya faydası yok sen ufaktan git
Gittim mk evdeyimm başıma needen geldi bu kalabalık bıktık
Yapacak bir şey yok. Simdi cay dağıt😃
Yooo odama geçtim gelinler yapsin
Selam sabah faslını gectin mi
Ohooo yalandan yemek yiyolar ben. odamdayim
Kurtulmuşsun. Dua et çişin gelmesin
Yokk gelince yaptimm kanka sahte kimler icinde olmadığım için mutluyum
Hizmetten bıktığın için 😀
Hizmet etmek mi zor geliyor
Sıkıldım aynı insanlardan muhabbetleri den bunaliyorum ya
Hep görüyorum ya bunaldimm
Hizmet etmemek için
Evet 🤣😂
Yanlız canın sıkılır
Yok
Neredesin
Eve geldim yaa
Gittilermi
maalesef cogaldilarrr
Yandın calışsam daha iyi
Aynen öyle yaaa ginaagelddii
Bayramda uzun valla
Heeyaaa 😢😒😓
Geleyim gezelim
Olur
Neresi istanbulun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, misafir varken bazen biraz kafa dinlemek istemen çok doğal bir duygu. 😌 Evin ne kadar huzurlu olsa da, sürekli sosyallik insanı yorabilir ve kendi alanına çekilme ihtiyacı hissettirir. Biraz nefes alıp öyle gidersin, kendini hiç sıkma. Herkes yaşar böyle anları! 🥰🏡
Ben insan sevmiyorum hicc
Sen bensin
En büyük ortak yönümüz
@Kimyager9ustasi evet
İki kelime yanlış yazdim diye gidiyorsan keyfin bilir KÜÇÜK HANIM