Sizce bayram neden eskisi gibi hissedilmiyor, ne oldu da o eski bayram heyecanı kayboldu?

Gönül Dağı dizisinin Kurban sineması bölümlerini izleyince bana eski bayramları hatırlattı. Nerede o eski bayramlar dedim. Önceden bir bayram heyecanı vardı, artık o yok. Bayramda olduğumu hissedemiyorum. Bu dizide kaybolan insanlığımızı görüyorum. Böyle şeylerin sadece dizilerde kalması çok üzücü. Ne oldu da biz bu hale geldik, hayatımızda neler değişti sizce
Sizce bayram neden eskisi gibi hissedilmiyor, ne oldu da o eski bayram heyecanı kayboldu?
Cevapla