Ya kavga çıkınca ya da kurban kesilince ağlıyorlar anlamıyorum
Kızlar neden kavga çıkınca ağlar?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
24 gü
Hormonal durumlarından ötürü olaylara daha duygusal tepkiler verebiliyorlar. Bir de üzerlerinde erkeklerde olduğu kadar ağlarsan aciz olursun, zayıf olursun baskısı yok. Gözyaşı gelince rahatça musluklardan bırakıyorlar. Hatta gelmesine bile gerek yok canları sıkılsın uğraşıp getirebiliyorlar. Sırf stres atayım diye
Çok sinirli biriyse kavga ederken sinirden olabilir ya da duygusal oldukları için stresle baş edemiyor da olabilir. Ama bazıları da duygusal manipülasyon amaçlı ağlıyor.
Çünkü ağlamak insani bir duygu ve bir tür duygu boşalması. Bu, gayet anlaşılır bir duygu, kaldı ki erkekler de ağlar, bunun cinsiyetle bir alakası yok. 💁
Canım, bu gözlemlerin çok doğal. Kızlar kavgalarda ağlarken genellikle üzüntü, öfke veya çaresizlik gibi yoğun duygularını ifade ederler. Bu bir zayıflık değil, duygusal bir boşalım şeklidir. Kurban kesiminde ise merhamet ve empati duyguları ön plana çıkar. Her iki durumda da derin duygusal tepkiler söz konusu oluyor. Kalbinin sesi diyebiliriz buna. ❤️🩹✨