Ya bi olay oluyo tartışma en ufak bi gerilim pat ağlama krizi
Survıvor'da kızlar niye ağlayıp duruyorlar yaa?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kadınlar duygusaldırlar tabi insana göre değişir. Mesela ben küçükken çocukken bir olay olduğu zaman hep susturuldum konuşturulmadım. Bu yüzden bir tartışma çıktığı zaman kendimi açıklayamadığımda anlaşılmadığımda ya da bana kötü bir söz söylendiği zaman istemeden gözlerim doluyor sonrasında bazen nefes alamadığım krize girdiğim oluyor. Bunu ben de istemiyorum zayıf gözüküyorum ama engel olamıyorum. Tabi survivor çok sıkı takip etmediğim için buradaki kızlar için durum nasıl bilemem
survivor reality show oldu artık. eskiden bu tarz okaylar yaşanmıyordu ilk çıktığı zamanlarda gittikçe düşen reytingleri toplamak için acunun yaptığı showlar
Sosyal medya davarlarının yorumlarını çok önemsiyorsun bence.. Yani kızların sakatlanmadı kurgu mu? Nagihanın dizi döndü koskoca turabi egzemadan çekildi diğer kızlar hepsi full sakatlıklar geçirdi erkekler de öyle evet show tabii ki olacak ama tamamen uydurma deyip geçemezsin
survivor bizim ülkemizde normal bir yarışma değil reyting malzemesi olarak görülüyor. survivor yurt dışı yarışmacıları en az 10 kilo veriyor bir deri bir kemik kalıyor. bizde kilo alan kız vardı. onu gectim neden bu denli vatan savunur gibi savunduğunu anlamadım. kurgu var ve bu yapılan kurgulan izletiyor yarışmayı o yüzden bu sene eski reytingibi toplamak için sosyal medyaya içerik olacak komik, yarışmacıların aglamaları , her sn kavga çıkması, acunun oscarlık sinirlenme performansı vs eklendi.
Bizde de önceden 10 küsür kilolar veriyolardı bu sezon sakatlıklar artınca doktorlar proteinli besin takviyeleri ve vitaminlerle yarışmacıların desteklenmesini istedi.. Açlık= daha çok sakatlanma riski turabiyi kaybetti e iyi adamları açlık bkuna kaybederse kim izler yarışmayı o yüzden besin takviyesi alıyorlar alacaklar da.. Bizimki böyle bi survıvor. Acunun verdiği tepki evet show gibi ama gayet de yerin de bi tepki olduğu için gayet iyi sosyal medya da herkes keyfine göre yorum yapmış baltalamaya çalışmışlar sende nemalanmışsın