Tırnağı kırılınca ağlayan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


Kadınlar duygu yüklü varlıklar, o an ne hissettiklerini anlamak da çok zor. Canı yanmış olabilir, o an hassas dönemine denk gelmiş olabilir duygu patlaması yaşayabilir bu zamanda normaldir anlaşılır sebepleri vardır. Ama sadece tırnağı kırıldığı için ağlıyorsa o da pek hoş olmaz
Çapa yapmaya mı gidecekmiş o tırnaklarla uzatmasaymış😃
😀😀😀
Baş tırnağı kırıldıysa itici olmaz ağlarsa. Ama orta parmak olursa itici olur. Serçe parmağın tırnağın yarısı kırıldıysa ve sol gözünden yaş aktiysa az itici olur.
Bildiğin nefretlik.
Görünce kadınlığımdan utanıyorum.
Mesela Bahar Candan gibi kızları görünce sinir krizi geçiyorum.
Cevap
43Cevap
Ben sempatik buluyorum gadası
ağlak kadın sevmem , kadın dediğin hakkını asla ödeyemeyeceğimiz analarımız gibi olmalı ;
Evet tıpkı ilkokul zamanı silgisini kaybeden kızın ağlaması gibi.
Aklıma bu geldi 🤣🤣
https://youtu.be/nQXHwuQdArMAğlamam da keyfim kaçar kısa süre.
Umrumda değil kessinler o pislik ne öyle iğrenç midem bulandı resmen
Eti de alıp kırıldığında ağlamayan kızdan ders alması gerekir o utanmazların :D
Öyle kızladan nefret ediyorum diğer tırnaklarıni da ben sökmek istiyorum
Herkesin değer verdiği şeyler farklı olabilir. Hayattan beklentileri de değişik olabilir. Tırnağı kırıldığında ağlayan insanlar kalbi kırıldığında fazlasıyla acımasız olabilirler. Yakarsa bu dünyayı savunmasız masumlar yakar.
Kırılsın ya valla mideniz bulanmıyor mu hiç o tırnaklara yaşamaktan
Evet hayatta onca kötü dert varken ufacık bir şeye ağlamak çocukça
ağlayarak abartmasalar daha iyi. d ayrıca uzatmak ve bakımlı kalmaları için uğraşıyolar bir emek var üzülmeleri normal bir şey
Ben hiç tırnağı kırıldı diye ağlayan bir insan görmedim...
Bayanlarda uzun tırnak seven biri olarak ben bile üzülürüm yani, o kadar uğraşıyor didiniyor.
Eğer acısından ağlıyorsa itici değildir. Yok görüntü bozuldu diye ağlıyorsa kesinlikle iticidir.
Ağlayacak o kadar cok şey varken tırnak için ağlamalari biraz saçma geliyor bana..
Kendini 5 yaşında hisseden kadınlardan tiksiniyorum.
Tamam sinir bozucu bir durum ama abartılacak birşey yok bunun içinde ağlanıyorsa ohoo.
Bende ağlıyorum bazen sonuçta o kadar bakım herşey boşa gidiyo ve uzatması çok zor o yüzden itici denmez ama abartanlara denir ama🌸
Ağlama Neden ağlıyorsun herşeyin sahtesi var takmasını kullanırsın
O tırnak ne kdr zor uzuyor
M. anyak mıyım ben neden ağlayayım? Direk gidip törpülüyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kimse tırnağı kirildi diye ağlamaz
İticii
Bazen itici olabiliyor.
Bayağı bir itici ve boşlar.
Oyle birini hic gormedim
Şu an kirildi inan moralim cok bozuk
Hayatın hiçbir yönüyle başa çıkamayan kisidir.
Tırnağı kırılacak kadar uzatan kızlar cok itici:-(
Tek dertleri bu olsun.
Yo ağlamam ya sinirlenirim
Sevinç tendir belki tırnağa bak anasını satayım
Kız dedıgın sogukkanlı olur 😊
Elbette gayet normal birşeydir bence 😊👌
Ayyy kıyamam ben onlara
Hayır tabiki bir de kolay uzamıyorsa
Canı yaniyosa aglayabilir tabiki.
Tırnak için ağlanır mı ya.
kesinlikle itici mız mız
İtici değil kafa ütüleyici 😂😂
Evet hiç sevmem öyle tipleri
Yapmacık ve fazlasıyla iticiler.
Bayağı hayvan gibi acıyor, insan ağlayabilir.
Ne gereksiz bir hareket.
İtici
Ağlamam ama sinirlenirim.
Agzina kürekle vurmalik😅
ağlama burnun akıyor derim.
İtici, bazı ortamlarda çocuksu görünüyor
Ağızlarının ortasına bitane geçirmek istiyorum
Tirnaktan tiksindim be 🤢
aglamam ama etkilenirim uzulurum ne var bunda 😔
Tırnak olsa belki
Evet
itici
Tadım kaçar.
İtici bence. 😕
Bu tirnaklarla nasıl yaşıyorsunuz hayret ediyorum
Oofff o ellere az? n bir ben miyim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar