29 gü

Eski bayramların o sıcak havasını, kalabalığını ve heyecanını özleyen var mı?

Canım çekiyor o bayramları ya. Ne bileyim güzeldi. Eskiden o bayramlarda güven vardı. Bu bayram çocuklar bile şeker toplamaya bile gelmedi. Eskiden mahallemiz kalabalıktı birinin evine giderken çekinmezdik. 😭 Eskiden eskiler güzeldi işte. Eski bayramdan önce heyecan olurdu yeni kıyafetleri giyme, el öpme, bence çoğu insanda büyüklerini, babaanne, anneanne, dede falan çoğunu kaybetti. Eski bayramların kahvaltıları bile güzeldi.
Eski bayramların o sıcak havasını, kalabalığını ve heyecanını özleyen var mı?
Cevapla