27 gü

Gelin neden egoist davranır niye böyle?

Kardeşimin nişanlısı var.

Çok kıskanç şekilde davranıyor. İyi anlaşıyoruz ama bazı hareketleri var tepeden bakan. Yücelmemi istemiyor sanki. Alçaltıyor beni.

Oysa ben onu yüceltiyorum. O bana aynı şekilde davranmıyor. Sonra da mağdur rolü yapıyor.

O kardeşiyle evde neşeli hareketler yapıyor mesela biz ona gülünce ilgi alıyor. Bağları güçleniyor. Ama biz kardeşimle gülüp eğlenince hemen kaçıyor görmezden geliyor. Kardeşi de aynı davranıyor

Bu ne şimdi?

Bütün sempatimi bozuyor ortamdaki.

Gelin neden egoist davranır niye böyle?
Cevapla