28 gü

Bayramda sadece sevdiklerimi durumuma ekledim, hiçbiride mesaj atmayıp yarısının duruma bile bakmaması ne düşünmeliyim?

Normalde durum paylaşmam, bazen bayramda sadece. 32 kişi seçtim kişilerden, yani sadece yakın, gerekli gördüğüm, sevdiğim kişileri seçtim. Ne yazık ki 10 kişi hiç duruma bakmamış bile. Bir hilesi mi var, özellikle mi bakmıyorlar bilemiyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Bayramda sadece sevdiklerimi durumuma ekledim, hiçbiride mesaj atmayıp yarısının duruma bile bakmaması ne düşünmeliyim?
Cevapla