Cevap yazmaz mı? Bana ne mi der? İyi oldu mu der? Bende aynı durumdayım mı der? Ne der ne yapar sizce?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kıyamam. Soruda ki güzelliğe ve naifliğe bakın !
"Ayrıldığım beyefendiye ne desem"...
Bence yazın ona. Çünkü insanlar kendileri gibi olanlara bağlanır ve yaklaşırlar.
O da sizin gibidir büyük ihtimalle ve o da iyi yaklaşacaktır.
Pek iyi bitmedi ama
Neler oldu bilmiyorum ama siz mi ayrıldınız ondan?
duygularını ifade ettikten 1 hafta sonra bir tık arzuya kaydı sohbet, bende rahatsız olup, arkadaş sınırında kalalım dedim, o da ben arkadaş sınırında kalamam, senden çok etkileniyorum, benden uzak dur beni kaldıramazsın sen dedi, bende zor olacak ama uzak dururum dedim, neden zor olacak dedi cevap vermedim
Ben mi ayrılmış olmuşum
Şahıstan uzak durun. Geçmiş olsun.
Neden kendi uzak dur dediği için mi
Uzak durulması gereken biri olduğu için. Utanmasa 1 haftada yatalım diyecek galiba.
Hayır aslında şöyle oldu. Bu bana yazın sevdiğini söyledi. Eski iş arkadaşım. Arkadaşlar sever birbirini dedim geçiştirdim. İtiraf etmem gereken şeyler var dedi, duymak istemiyorum anladım seni duygusal boşluktasın dedim, değilim seni İlk gördüğüm andan beri böyleyim dedi, ben kaçtıkça o kovaladı bitti orada. Tekrar barıştık tekrar dedi buluşalım itiraf etmem gereken şeyler var diye. Ben yine kaçtım. Sonra bu bana küstü çok acıtasyon yaptı diye iş yerinin önüne gittim 15 dakika. Arabada elimi tuttu, benim yıllardır sana zaman zaman yükselen duygularım var , bastırmaya unutmaya çalışıyorum, tekrar tekrar çıkıyor ortaya söyleyebilir miyim artık dedi, verecek cevabım yok sana dedim, ertesi gün öpücük attı diye yine küstüm. Sonra bu buluşmak için yine ısrar edince biz senle olamayız , çok farklıyız, umarım seni olduğun halinle kabul edecek iyi insanlarla karşılaşırsın, ama ben senle iletişimde kalınca bile kendimi kötü biri gibi hissediyorum, sınırlarımı ihlal ediyorsun dedim. Görüldü attı. Bundan bir ay önce de ağlamaklı ses kaydı atmış, bana ne oldu bilmiyorum, sana artık asla yazmayacaktım ama dayanamadım, ben seni çok özledim, çok köyler veriyorum arkadaş olarak ama çok daha fazlası var içimde, ben senden çok hoşlanıyorum, bunu bil ve bana buna göre davran , yıllardır lafı hep ağzıma tıkadın, kursağımda bıraktın, sana daha çok itiraf etmem gereken şey var, telde itiraf ettiğim için özür dilerim, lütfen gel yüz yüze görüşelim daha söyleyeceğim çok fazla şey var sana diye
Bu konuşmadan bir hafta sonra ben buna benden tam olarak ne istiyorsun, neden geldin yine kafamı karıştırdın dedim: senden mesaj gelince bile ben çok heyecanlanıyorum, sen de heyecanlan istiyorum, bu heyecanı beraber yaşayalım dedi. Ben sürekli seni hayal ediyorum, senin de beni hayal ettiğini biliyorum tarzı konuşmaya başladı işte, bundan rahatsız olup ben arkadaş sınırında kal dedim, o da kalamam ben senle konuşurken çok etkileniyorum, bunları biz konuşmayınca yok mu olacak , sen beni kaldırmazsın, benden uzak dur dedi. Ben ona seviyorum hoşlanıyorum gibi bir itirafta bulunmadım by arada
Biraz daha detaya inerseniz çocuğa hak vereceğim...
Kaç yıldır peşinizde?
5 yıldır tanışıyoruz , ilk konuşmaya başladık pandemiden önce, ben bunun hakkında olumsuz bir şey duyup hayatımdan çıkardım ona sormadan açıklama yapmadan. Sonra bu başkasını buldu , ya da belki benle aynı anda onla da konuşuyordu bilemem. Bunlar evlendi. Sonra bunlar evliyken beni bir instagram hesabı ekledi sahte hesap isim yok resim yok. Takip ettiği ilgi alanlarından ben bunun olduğunu anladım. Sonra aynı isimle bir hesap açıp bunun eski evin karşısındaki parkın fotolarını attım ona, hesap beni engelledi sonrada hesabı dondurdu. O olaydan 2 ay sonra bu bana esas attı güya iş başarımı kutlamak için. Sonra da evleri ayırdık biz ben evi terkettim dedi. Yani araya giren bir evlilik var. 2 sene önce başladı mahkeme 2 ay önce de tamamen boşandılar
Sustun
Ne diyeceğimi bilemedim.
Olduğu ilçede deprem oldu diye iyi misin bana görüldü attı 😅 haklısın yazmamam lazımdı ama deprem oldu diye yazdım dedim ona da 🙏🏻 yazmış, yüzsüz gibi mi oldum ben ya 😅
Ben olsam istemiyorsam cevap vermem ısrar ederse bahane... derim
Ben arkadaş sınırında kalalım dedim, o arkadaş sınırında kalamam senden çok etkileniyorum benden uzak dur , sen beni kaldıramazsın dedi, bende zor olacak ama uzak dururum dedim, neden zor olacak dedi, cevap vermedim
Yaz bence içinde kalmasın
Acaba gururumla otursam daha mı iyi ki diyorum bazen de
Bende şu an gurur yapıyorum yazmamak için kendimi zor tutuyorum bazen gurur da iyi istemiyor belli ki ayrıldı diyorum kendi kendime sen de çekil köşene o seni merak eder yazar bence
Bilmiyorum ki hayati bir şey olmadıkça asla yazma dedim yazar mu sence
Bu bana yazın sevdiğini söyledi. Eski iş arkadaşım. Arkadaşlar sever birbirini dedim geçiştirdim. İtiraf etmem gereken şeyler var dedi, duymak istemiyorum anladım seni duygusal boşluktasın dedim, değilim seni İlk gördüğüm andan beri böyleyim dedi, ben kaçtıkça o kovaladı bitti orada. Tekrar barıştık tekrar dedi buluşalım itiraf etmem gereken şeyler var diye. Ben yine kaçtım. Sonra bu bana küstü çok acıtasyon yaptı diye iş yerinin önüne gittim 15 dakika. Arabada elimi tuttu, benim yıllardır sana zaman zaman yükselen duygularım var , bastırmaya unutmaya çalışıyorum, tekrar tekrar çıkıyor ortaya söyleyebilir miyim artık dedi, verecek cevabım yok sana dedim, ertesi gün öpücük attı diye yine küstüm. Sonra bu buluşmak için yine ısrar edince biz senle olamayız , çok farklıyız, umarım seni olduğun halinle kabul edecek iyi insanlarla karşılaşırsın, ama ben senle iletişimde kalınca bile kendimi kötü biri gibi hissediyorum, sınırlarımı ihlal ediyorsun dedim. Görüldü attı. Bundan bir ay önce de ağlamaklı ses kaydı atmış, bana ne oldu bilmiyorum, sana artık asla yazmayacaktım ama dayanamadım, ben seni çok özledim, çok köyler veriyorum arkadaş olarak ama çok daha fazlası var içimde, ben senden çok hoşlanıyorum, bunu bil ve bana buna göre davran , yıllardır lafı hep ağzıma tıkadın, kursağımda bıraktın, sana daha çok itiraf etmem gereken şey var, telde itiraf ettiğim için özür dilerim, lütfen gel yüz yüze görüşelim daha söyleyeceğim çok fazla şey var sana diye
Bu konuşmadan bir hafta sonra ben buna benden tam olarak ne istiyorsun, neden geldin yine kafamı karıştırdın dedim: senden mesaj gelince bile ben çok heyecanlanıyorum, sen de heyecanlan istiyorum, bu heyecanı beraber yaşayalım dedi. Ben sürekli seni hayal ediyorum, senin de beni hayal ettiğini biliyorum tarzı konuşmaya başladı işte, bundan rahatsız olup ben arkadaş sınırında kal dedim, o da kalamam ben senle konuşurken çok etkileniyorum, bunları biz konuşmayınca yok mu olacak , sen beni kaldırmazsın, benden uzak dur dedi. Ben ona seviyorum hoşlanıyorum gibi bir itirafta bulunmadım by arada
Hepsini okudum sana bişi sorcam şimdi sen bu çocuğu seviyor musun
Evet seviyorum ama güven sorunum var
Olduğu ilçede deprem oldu diye iyi misin bana görüldü attı , haklısın yazmamam lazımdı ama deprem oldu diye yazdım dedim ona da amin 🙏🏻 yazmış, yüzsüz gibi mi oldum ben ya
Hayır hayır bişey olmaz çok takma kafana yaa sen insan gibi iyi misin demişsin asla öyle bir durum yok
Unutmuş ama istemiyor beni , bir kelime bile yazmadı
Adamı terk ettin galiba ben cevap bile vemem
Tam terk etmek değil, duygularını ifade ettikten 1 hafta sonra bir tık arzuya kaydı sohbet, bende rahatsız olup, arkadaş sınırında kalalım dedim, o da ben arkadaş sınırında kalamam, senden çok etkileniyorum, benden uzak dur beni kaldıramazsın sen dedi, bende zor olacak ama uzak dururum dedim, neden zor olacak dedi cevap vermedim
heee anladım senin fikirlerine saygı duymuyor hiç yazma
Ama unutamıyorum çok zorlanıyorum
neden ayrıldın?
Ahh ah ne siz sorun ne ben söyleyim
Selam yaz
Çok basit değil mi? Adama en son hayati bir şey olmadıkça bana yazma dedim
Istiyosan yaz
Dangalak dengesiz gibi olmaz mı naber
Aklında sorun var. Sen uzak dur ayrıldigin iyi olmus
Adama en son hayati bir durum olmadıkça bana yazma diyip üstüne naber dediğimde normal mi görüneceğim sizce?
Sen onu istiyosan yaz cevap bu
Olmaz dengesiz gözükürüm biliyorum
Olduğu ilçede deprem oldu diye iyi misin bana görüldü attı haklısın yazmamam lazımdı ama deprem oldu diye yazdım dedim ona da yazmış, yüzsüz gibi mi oldum ben ya
Olduğu ilçede deprem oldu diye iyi misin bana görüldü attı 😅 haklısın yazmamam lazımdı ama deprem oldu diye yazdım dedim ona da 🙏🏻 yazmış, yüzsüz gibi mi oldum ben ya
Özledim de
Sadece emoji ile cevap veren adama?
Yazz
Yok bu kadarını yapamam ben ya
Yaz bana özel
Nasıl yani
Takip et mesaj at
Ne alaka