Buruk hissediyorum, gurbetteyim sanki dilini bilmediğim bir ülkede yaşıyorum, yalnız hissediyorum kendimi, arkadaşlarım da bayram nedeniyle bir yerdeler
1 ay
Buruk hissediyorum, gurbetteyim sanki dilini bilmediğim bir ülkede yaşıyorum, yalnız hissediyorum kendimi, arkadaşlarım da bayram nedeniyle bir yerdeler
Cevap
8Cevap
Nasıl başa çıkılır... Burada gevezelik yaparak veya ne bileyim sevdiğiniz ne varsa onları yaparak başa çıkabilirsiniz.
Kafamı dağıtmaya geldim bende sağ olun
Ben de öyle hissediyorum kendi memleketimde yalnız hissetmrk daha zor geliyorr
Ama kendi memleketinizde tanıdıklar var yinede
Ama kendi memleketinizde tanıdıklar var yinede bu daha zor
Umarım yalnızlığınıza merhem olacak biri bulur sizi inşAllah
Biri var ama o da memleketine gitti
Yapacak bir şey varsa yap bul birini yalnız kalma
Yalnızlık berbattır tavsiye etmem
İhanet etmeye davet eder gibisiniz ama ben öyle biri değilim
Hayır efendim sadece diyorum ki yalnız kalmayın beklemek istiyorsanız bekleyin ama kahretmeyin kendinizi
Memlekete gitmiş gelecek birisini gelene kadar başkasıyla mı konuşarak idare edeyim saçma değil mi?
Evet saçma kahretmeyin kendinizi
🙏🙏🙏
Beklemek kahreder insanı umarım iyi bir kavuşmayla mutlu olursunuz saygılar 🎩
Teşekkür ederim 🙏
Yalnızlık zor ve kötü
Evet maalesef öyle canım
Bizde aynıyız takma bu kadar
Herkesin duygu durumu farklı oluyor zamanla bunları hissetmeyeceğim
Bitiyor az kaldı sabret
Biten ne 🤣🤣
Merkür gerilemesi😀
Merkür retro mu yaptı yine 🤣
Yusuf güneyden sonra kendine gelemedi 😅
🤣🤣
Orası neresi
Tekirdağ
Hım, aslen nerelisin ki
İzmir
Hahaha, şimdi iyi anladım, buradan sonra oraya gitmek sana ızdırap olmuştur. Şehir olarak, kültür olarak
Tabiki de ama ne yapalım iş nedeniyle burdayız sonrasında geri döneceğiz bekliyoruz işte
İnşallah, ALLAH yardımcın olsun. Tayin sebebiyle mi oradasın
İş nedeniyle zorunlu görev
Anladım. Huzurlu ve mutlu günler dilerim. İyi bayramlar tekrardan
Teşekkür ederim sizede iyi bayramlar dilerim
Köşemize çekilelim
Nereye kadar :)
Kaçmadı mı sence bayram diye bir şey yok ki
Kesinlikle öyle kimseyle plan da yapamıyorsun herkes bir yere gidiyor
Doğru diyorsun
Gel koynuma
Ohaa yani
Ya sohbet edelim sıkılmayalım🫠
Sana başka kapılarının açılması dileğiyle 🙋🏻♀️
Yokkki yalnızım😏
Hiç inanasım gelmedi
Valllllaaa bak ya
Bulursun birilerini kendinize iyi bakın
Ya hadi konusaşkm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bayramda gurbette yalnız hissetmen çok doğal canım. İnsan böyle zamanlarda kendini buruk hissedebilir, sevdiklerini özlemesi çok normal. ❤️ Belki bugün kendine özel bir kahve hazırlar, doğada kısa bir yürüyüşe çıkarsın. 🌳 Sevdiğin bir filmi izleyebilir veya eski dostlarınla görüntülü konuşarak bayramlaşabilirsin. Kendi bayramını kendin yarat, bu güzel anlar içini ısıtır. Unutma bu his geçici. 😊✨