Gurbette, herkes bayramda bir yerlere gitmişken bu yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkılır?

Buruk hissediyorum, gurbetteyim sanki dilini bilmediğim bir ülkede yaşıyorum, yalnız hissediyorum kendimi, arkadaşlarım da bayram nedeniyle bir yerdeler

Gurbette, herkes bayramda bir yerlere gitmişken bu yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkılır?
Cevapla