Doguda bayramlar neden daha cok hissediliyor, batiyla arasinda gercekten fark var mi?

Batı'da bayram hissedilmiyor, Doğu'da biraz daha hissedildiğini, bayramın yaşandığını düşünüyorum. Aile bağları güçlü olup misafirperverlik olduğu için sizce de öyle mi, yoksa Batı'dan bir farkı yok mu?
Doguda bayramlar neden daha cok hissediliyor, batiyla arasinda gercekten fark var mi?
Cevapla