26 gü

Bayram öncesi kötü olay yaşadım haksız mıyım?

Eşimin ailesine 3 günlük gittik. Sürekli küfür ve kavga ortamı vardı. Eşim küfürden rahatsız olduğumu söyledi kardeşine ve kardeşi beğenmeyene kapı orada beğenmeyen s. gitsin biz burada 5 kişiyiz dedi ben başka odadayken. Ben de çıktım geldim ben onun eşiyim dedim ana babası tek kelime etmedi eşim de beni savundu. Ertesi gün eşyalarımızı topladık gitmek için. Babası beni çağırdı beni suçladı ben eşimi doldurup eşleri birbirine düşürüyormuşum ben de karşı geldim haklı çıkmak için kendi çocuğunu savunuyorsun dedim. Eşimin babası üstüme yürüdü. Eşim geldi çıktık evden eşim siz beni sevmiyorsunuz ki karımı sevesiniz dedi kudurdular babası arkamızdan s. gidin diye sövdü yani ben kendimi hakkımı savundum eşim de beni savundu diye ikimize de bu saygısızlığı yaptılar. Eşim de gitmeyi düşünmüyor benim için de kesinlikle gitme bitti sizce bu kötü insanların kötü hareketleri evliliğime zarar verir mi?
Bayram öncesi kötü olay yaşadım haksız mıyım?
Cevapla