Türkiye de atezim oranı 2002 lerde%0 iken şimdi neden%35 oldu?

Bunun sebebi internet filan değil, İran'da da durum böyle

Ateist, deist bir ülkede %0 iken 20 yılda nasıl bu kadar artmış olabilir

Hristiyan misyonerler bile bu kadar başarılı olmadı

Türkiye de atezim oranı 2002 lerde%0 iken şimdi neden%35 oldu?
Cevapla