27 gü

Bosanmadan sonra neden hâlâ içimde bir şeyler eksik ve garip hissediyorum?

Sıkıntı bitti şükür
Bosanmadan sonra neden hâlâ içimde bir şeyler eksik ve garip hissediyorum?
Cevapla