Hislerimi kaybetmiş gibiyim. Bu hissizliğin sebebi nedir?

Sevdiğim insanla ayrıldık mecbur koşullardan, ona çok kızgınım severek ayrıldık tamam ama böyle bişeyi beklemiyordum ondan, çok canım yandı bir müddet boyunca çok ağladım kahroldum ama şimdi hiç birşey hissedemiyorum ağlayamıyorum bile bu durum nedendir? 3 4 hafta falan oldu biteli onunla haliyle hiç konuşmuyoruz çok nadir görüyorum bundan bir hafta öncesine kadar onun sevgisini ayrı olsakta hissebiliyordum ama Şu an ne kendi sevgimi duygularımı ne de onun sevgisini hissedebiliyorum? Bu yaşadığım nedir? Sizce neden hissedemiyorum?
Hislerimi kaybetmiş gibiyim. Bu hissizliğin sebebi nedir?
Cevapla