Merhaba arkadaşlar, dışarıdan bakan birinin fikrine ihtiyacım var çünkü ne düşüneceğimi şaşırdım.
Şu an halamın yanında kalıyorum. Halamın düğün organizasyon şirketi var. Bana çok değer verdiğini ve beni çok sevdiğini söylüyor. Hatta yaşadığım bazı sorunlarda benim iyiliğimi düşündüğünü söylüyor. Ama yaşadığım şeyler bana bazen farklı hissettiriyor.
Evinde kalıyorum ama bel ağrım olduğunu bilmesine rağmen doğru düzgün yatabileceğim bir baza veya yatak yok, koltukta yatıyorum. Evde kaldığım için elimden geldiğince yardımcı oluyorum. Yeri geliyor çocuğuna bakıyorum, bulaşık yıkıyorum, çamaşır katlıyorum, ev işlerine yardım ediyorum.
Son zamanlarda aramız iyice gerildi. Bana güvenmediğini, aldığım nefesten bile şüphe duyduğunu söyledi. Çalıştığım işle ilgili de sorunlar yaşadık. Kendimi sürekli kontrol altında hissediyorum. Bir de geçenlerde bir komşusu benim yanımda dalga geçer gibi "Bundan sonra halanın evini temizle, çocuğuna bak, sana para versin" deyip güldü. Çok zoruma gitti.
Diğer taraftan ailem Adana'da. İstersem dönebilirim ama orada temiz bir arkadaş çevrem yok. Geçmişte madde kullanımı yaşadım ama bıraktım ve hayatımdan tamamen çıkardım. Adana'ya dönersem iş bulamazsam, boşta kalırsam veya yanlış insanlarla tekrar karşılaşırsam diye korkuyorum.
Şu an kendimi iki arada kalmış hissediyorum. Burada kalırsam sürekli değersiz ve kontrol ediliyormuş gibi hissediyorum. Gidersem de iş bulamama ve eski hayatıma sürüklenme korkum var.
Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız? Olaylara dışarıdan bakınca ben mi yanlış düşünüyorum, yoksa bu yaşadıklarım normal değil mi? İşten de zorla çıkarttırdı, kendisi 5 yıldızlı bir otele sokmuştu. Yanında 8 ay, ilk evine geldiğimde yaşadım. 3 gün uyumadan çalıştığımı güneş altında biliyorum. Sonra sezon bitince kışın otele girdim. Kendi yanında çalışmamı istiyor, şu an aramızda güvensizlik oluştu, onun da işine geldi. Erkek arkadaşımla aynı evde kaldım, kaza geçirdi, koluna platin takıldı, onu öğrendi falan derken evindeyim şu an. Aileme bir şey deme dedim, ablama yetiştirdi. Çalıştığım iş yerinin lojmanında kalıyordum, evinden ayrılmıştım. Şimdi mecbur tekrar evindeyim. Ailemin yanına dönmek istiyorum ama orada düzgün iş bulamamaktan korkuyorum. Otel deneyimim var ama tanıdık olmadan biliyorsunuz pek girilemiyor. Sizce ne yapmalıyım
Şu an halamın yanında kalıyorum. Halamın düğün organizasyon şirketi var. Bana çok değer verdiğini ve beni çok sevdiğini söylüyor. Hatta yaşadığım bazı sorunlarda benim iyiliğimi düşündüğünü söylüyor. Ama yaşadığım şeyler bana bazen farklı hissettiriyor.
Evinde kalıyorum ama bel ağrım olduğunu bilmesine rağmen doğru düzgün yatabileceğim bir baza veya yatak yok, koltukta yatıyorum. Evde kaldığım için elimden geldiğince yardımcı oluyorum. Yeri geliyor çocuğuna bakıyorum, bulaşık yıkıyorum, çamaşır katlıyorum, ev işlerine yardım ediyorum.
Son zamanlarda aramız iyice gerildi. Bana güvenmediğini, aldığım nefesten bile şüphe duyduğunu söyledi. Çalıştığım işle ilgili de sorunlar yaşadık. Kendimi sürekli kontrol altında hissediyorum. Bir de geçenlerde bir komşusu benim yanımda dalga geçer gibi "Bundan sonra halanın evini temizle, çocuğuna bak, sana para versin" deyip güldü. Çok zoruma gitti.
Diğer taraftan ailem Adana'da. İstersem dönebilirim ama orada temiz bir arkadaş çevrem yok. Geçmişte madde kullanımı yaşadım ama bıraktım ve hayatımdan tamamen çıkardım. Adana'ya dönersem iş bulamazsam, boşta kalırsam veya yanlış insanlarla tekrar karşılaşırsam diye korkuyorum.
Şu an kendimi iki arada kalmış hissediyorum. Burada kalırsam sürekli değersiz ve kontrol ediliyormuş gibi hissediyorum. Gidersem de iş bulamama ve eski hayatıma sürüklenme korkum var.
Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız? Olaylara dışarıdan bakınca ben mi yanlış düşünüyorum, yoksa bu yaşadıklarım normal değil mi? İşten de zorla çıkarttırdı, kendisi 5 yıldızlı bir otele sokmuştu. Yanında 8 ay, ilk evine geldiğimde yaşadım. 3 gün uyumadan çalıştığımı güneş altında biliyorum. Sonra sezon bitince kışın otele girdim. Kendi yanında çalışmamı istiyor, şu an aramızda güvensizlik oluştu, onun da işine geldi. Erkek arkadaşımla aynı evde kaldım, kaza geçirdi, koluna platin takıldı, onu öğrendi falan derken evindeyim şu an. Aileme bir şey deme dedim, ablama yetiştirdi. Çalıştığım iş yerinin lojmanında kalıyordum, evinden ayrılmıştım. Şimdi mecbur tekrar evindeyim. Ailemin yanına dönmek istiyorum ama orada düzgün iş bulamamaktan korkuyorum. Otel deneyimim var ama tanıdık olmadan biliyorsunuz pek girilemiyor. Sizce ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer