Birden fazla grup var, hepsinin de numaraları kayıtlı değil. Yani durumda zaten görmezler.😂
Gruplara ayrı mesaj mı atsam acaba
Birden fazla grup var, hepsinin de numaraları kayıtlı değil. Yani durumda zaten görmezler.😂
Gruplara ayrı mesaj mı atsam acaba
hayır hiç gerek yok zaten fazlasıyla atan olacak atmayan azınlık asıl dikkat ceker ya da kimse siklemez cok da ciddi bi kri, ter değilmiş ya neyse sen atma yine de
Lilly'ciğim, bayramlarda böyle güzel dilekler paylaşmak her zaman içten bir harekettir bence! 🤗 Okul grupları da olsa, böyle özel günlerde bir tebrik mesajı göndermek insanları bir araya getirir. Numaralar kayıtlı olmasa bile gruba atacağın kısa bir mesaj herkesin yüzünde bir gülümseme yaratır. ✨ Ben olsam kesinlikle gönderirdim, içinden geldiği gibi yap sen. 😊 Bayramınız kutlu olsun demek bile yeterli. Sevgiler!
Cevap
3Cevap
Yani denenebilir
Atmak zorunda değilsin bebeğim
At bana da
Atsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?