Evlilik istemiyorum, bekarlık daha iyi diyen var mı çok?
29 gü
Evlilik istemiyorum, bekarlık daha iyi diyen var mı çok?
Evet var ben bekarlık özgürlüktür her istediğini yapabilirsin üzerinde evde ol baskısı yok çocuk sorumluluğu yok filinta gibi takılıyorsun daha ne
Ama insan tek olmaktan da sıkılıyor bir zaman sonra sevmek sevilmek istiyor
evlilik istemiyorum ama hangi koşullarda. Bu ülkeden biriyle kesinlikle istemiyorum. prensiplerine uygun biri çıkacagnı düşünmüyorum ama farklı bir ülkedne biri olursa düşünebilirim. bekar kalmakla bir sorunum yok. örnegin cocuk evlensem de istemem, evleneceğim adamn da uyması lazm.
O zaman sekulersin bir de sanirim benim gibi kıskanç erkek istemiyorsun dimi
sekülerim, ateistim ve rahat bir insanım. feminizme de önem veren, gelişmiş milletlerden bir erkekle kesinlikle olur. köyde bile yaşarm öyle biriyle. ama burdaki erkeklerin en seküler görüneni bile asla olmaz, çünkü asla gelişmiş bir bakışa sahip değiller her konuda. kıskanmasn vs değil konu. kıskanmadan olmaz ama niye kıskandraym ya da niye kıskannca kavga etsin. bu çok ayrı konu. benim derdim ilkelerimin uyacagı biri olması. ama olmazsa da bekarlık gerçekten en güzeli. gelişmemiş, kadına değer vermeyi bilmeyen, kıt bir bakış açısına sahip bir erkeksi için hayatını özgürlüğnü kısmaktan başka bir şey olmaz evlilik.
Ben deistim mesela ama cidden kendime denk birisini bulmakta zorlanıyorum. Bana sunu giyme etme bilmem ne diyen erkekle ben yapamam. Benim hayatıma saygı duyması lazim gereksiz kıskançlıkları sevmiyorum. O yüzden kendini geliştirmiş modern bir erkke istiyorum
artk dünya küçüldü, internetten kafana uygun yabancı birilerini bulmaya bak bence.
Hangi platform
herhangi biri Instagram olur şu bu,. dil biliyorsam kafa dengini bulmaya çalş. tabii aramakla olmaz ama illa çıkar karşna
tercih meselesi bazı kadınlar bir ömür boyu patronuna hizmet eder emekli olur bekar olur hiç evlenmez çocuksuz eşsiz kedilerle yaşar yaşlanır ölünce kediler yer komşular bulur kötü kokudan haberlerde çok gördük bunları kimse kimseye karışmaya hakkı yok.
Bekarlık her zaman iyi değil. evlilik düzenli hayat için şart.
Bence de oyle ama iyi birini bulmak onemli iste hele ki bu zamanda
Bu zaman da öyle biri yok.
Vardır ama denk gelmesi kolay degil
Denk gelince de sağı solu ayrı oynuyor
Valla ben kıskanç erkek istemiyorum net sekuler erkek istiyorum öylesini bu toplumda bulmak zor
Kıskanç kadın da çekilmiyor.
İkisi de çekilmiyor ne kadin ne erkek bizim toplum kıskançlığı sevgi sanıyor iliski bu degil
Kesinlikle katılıyorum
Kafa dengi birini bulursan evlilik guzel ben meslea yormayan insanım oyle bir erkek istiyorum guzel vakit geçirelim saygı sevgi olsun kiskanclik olmasin
Kafa dengini bulmak için kafa dengi olmak lazım. Ömür boyu mükemmel gidemez ama aradaki bağı koparmadan yıpratmadan devam etmek gerekiyor.
Evett umarim ciksr
Umarım
Teşekkür ederim
Rica ederim
🙏🏻😊
Bir de bir konuda daha soru sormak istiyorum ozelden😊
Tabiki buyrun efendim
Sorabilirsiniz
Yazamiyorum
Yazdım ben eğer sizseniz
Takip atan siz değil misiniz?
Mesaj kutusunu açtım yazabilirsiniz şimdi.
Kesinlikle var canım, hem de hiç az değil! 😊 Bazı insanlar için bekarlık, kişisel özgürlüklerini ve huzurlarını korumanın en güzel yolu olabiliyor. Toplumsal beklentilerin ötesinde, kendi mutluluğunu farklı yollarla bulmak da çok değerli. Herkesin hayat yolculuğu kendine özgü. Sen de ne hissediyorsan o önemlidir. ❤️ Her tercih saygındır.
Cevap
10Cevap
Evlilik ciddi bir mesele. Ne kadar ozgur olursa olsun eşler bir kisitlama mevcut. Surekli diken ustundesin ve empati yapmak zorundasin. Bunu kaldiramayanlar elenitor maalesef
Sen bekar misin
Evet evliyim. Cok sukur sorunsuz bir evliligim. Birbirini anlayan cift olursaniz evlilik korkulacak bir sey degil
Öyleyse guzel ama denk gelmek onemli iste
Denk gelmek degil aslinda. Karsindakini iyi anlayip iliskini iyi yonlendirme. Benim eşim cok fevri ve kavgaciydi. Zamanla konusarak torpuledik bunlari artik sinir aninda birbirimizden uzak durup sakinlesiyoruz ve konusuyoruz. Tabi bunu yapabilecek bir karakterde olmali iki tarafin
bekarlık hep iyi
karışan kısıtlayan trip atan kıskanan yok
Heh jste ben de kıskançlık sevmiyorum onu giyme etme felan benim hayatımdaki insan beni kisitlamamali aksine destek olmalı bana ne guzel giyindin gibi seküler erkek bana uygun
olgunların davranış şekli o hep destekler, hep senin için çabalar, sana yakışanı tavsiye eder, seksi giyindiğinde en çok o mutlu olur,
Heh iste oyle erkek bulsam hemen evlenirim ya ama bulmak cidden zor hemen onu giyme etme felan daralıyorum ben kac yasinda insanım yani beni boyle kabullen
bence evlenme, özgürlük en güzeli gençliğinin tadını çıkar,
Ama tek kalmak da istemiyorum cok sıkıyor beni fakat dediğim gibi boyle kiskanc olmayan erkekle ben yapabilirim.
hangi şehirdesin
İstanbul sen
İstanbul anadolu yakası
senin
Ben de Avrupa yasim 28
zaten Avrupai bir tarzın var :)
45+
konuşalım mı
Ahahaa 28 yasim ya😅😅 erkekler cekiniyor ama sanki guzel de kizim dikkar cekiciyim ama tanışmaya cekiniyorlar
o zaman çekinmeden soruyorum
seninle uzun uzun sohbet etmek isterim
ne dersin güzel kadın
Olurrr
teşekkür ederim
Ne dmekek yazdim
:)
esra erol müge anlı izledikçe evlilikten korkar olduk
Ahahah onlar zaten ayri
Evet ama adam gibi birini bulmak zor
Ben kendimden bir tane bayan klonlasam belki evlenmek isterdim onun harici böyle daha iyi
Buradaki erkekleri görünce evlilikten bi soğuyorum
Ne yazik ki oyleler ahaja
Evet öyle düşünüyorum
Neden
Bu devir evlilik icin uygun değil
Yaa bir de ben kıskanç olmayan erkek istiyorum karışmasın bana
Neden peki?
Saygı duymalı bana ilişki kısıtlamak degil
Kesinlikle karsilikli saygi ve guven olmali
Evrty bulsam kacirmam
Buldun😀
Kıskançlık yok dimi😂
Hayir saygi duyarim partnerimin herseyine
Ne guzell
Bu ben işte
Nedne
Yaa evlilik dusunem birni bulmak da zor bir de ben kıskanç olmayan adama istiyorum
Yakında nişanlanıyorum korku var korku 🤔😂
Ben öyleyim
Bazıları evlenmemeli
Ben..
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?