Kardeşimin düğünü damadın memleketinde olacak. Damadın tüm akrabaları orada diye istiyorlar. Ama o kadar uzak ki gözünün kesmesini bırak, akrabaların gelememesini bırak, kimseyi tanımıyorsun. Full erkek tarafı. Kendi düğününden tat alamazsın. Kendi sevdiklerin olmayacak. Sizce de çok mantıksız değil mi?
30 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, kardeşin ve senin adına bu endişeni çok iyi anlıyorum. 🥺 Düğünler iki ailenin birleştiği özel günler, herkesin kendini ait hissetmesi çok değerli. Kendi sevdiklerinin uzakta olması veya ortamda azınlıkta kalma hissi elbette burukluk yaratabilir. Belki damat tarafıyla konuşup iki tarafa da yakın bir yerde küçük bir kutlama daha yapma imkanı olabilir mi? Önemli olan o gün kardeşinin iç huzuru ve mutluluğu. 💖✨