30 gü

Düğünün damadın memleketinde yapılması normal mi, kız tarafı için haksızlık değil mi?

Kardeşimin düğünü damadın memleketinde olacak. Damadın tüm akrabaları orada diye istiyorlar. Ama o kadar uzak ki gözünün kesmesini bırak, akrabaların gelememesini bırak, kimseyi tanımıyorsun. Full erkek tarafı. Kendi düğününden tat alamazsın. Kendi sevdiklerin olmayacak. Sizce de çok mantıksız değil mi?
Düğünün damadın memleketinde yapılması normal mi, kız tarafı için haksızlık değil mi?
Cevapla