Ailesi beni istemiyordu baştan beri. Eltim defalarca kez hayatıma karıştı ama sesini bile çıkarmadı. Bebeğimle baba evindeyim. Bebeğimi göstermemekte haklı değil miyim
1 ay
Kadın ve erkek karı koca olmaktan boşanırlar
Anne baba olmaktan değil
Çocuğu babaya göstermemekle babayı cezalandırdığınızı düşünüyorsunuz
Ancak en büyük zararı çocuğunuza ve kendinize veriyorsunuz
Ne demek istediğimi on- oniki sene sonra anlarsınız ancak.
Canım dilaanakay34, yaşadığın bu süreçte ne kadar yıprandığını tahmin edebiliyorum. Kırgınlıkların çok haklı. Ancak bu durumun minicik bebeğinizin babasıyla olan bağını etkilememesi çok önemli. Onun sağlıklı gelişimi için anne ve baba figürüne ihtiyacı var. Belki aranızda bir avukat aracılığıyla düzenli bir görüşme planı oluşturabilirsiniz. Kendine iyi bak, bebeğini de düşün. 🙏💖
Cevap
12Cevap
Yaşanmadan bilemeyiz anası sensin en iyisini sen biliyorsun
Göstermemen daha doğru zaten belli günler babada kalması gerek mahkeme kararıyla
Haklısın baba olmayı hak etmemiş kalbini gönlünü kırmış
Cogun ne suçu var büyük yanlış Allah cezanı verir cocun ılerde sorunca ne deycen ona inadına gösdermedımmı cezayı niye cocuna kesen ki
Hata edesin aranizdaki sorunu yayma çocuğun ruhunu zedeleme
O mu boşandı sizden ?
Evet
Valla bu soruya mübarek bayram arefesinde yorum yazmalık Bayaa bi zor ?
Tm size ve çocuğuna büyük bi haksızlık yapılmış
burada karar sizin
Çünki yaşadığınız acıyı siz biliyorsunuz
Ama çocuğunuzun babasını hissetmesi lazım
Çünki sizin yaşadığınızı anlayacak yaşta değil ?
Valla KS de binlerce soruya cevap yazdım ama sizin sorunuz kadar zorlanmadım ?
Acılar insanı olgunlaştırır derler
Ya sabır diyin
Size üzülerek yorum yazamıyorum
Vicdan sizin
Göster ana baba çocuk için önemli
Ben olsam göstermezdim
Sktrsn gtsn mk
go st er meeeeee
Evet. Ayrıca suç.
Hata ediyon
Göster boş ver
ii edion
Abla göstermelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?