Geçmişinde hep burada takılan adam en ufak sorunda evliliğinde de buraya düşer diye düşünüyorum. Sizce?
27 gü
Geçmişinde hep burada takılan adam en ufak sorunda evliliğinde de buraya düşer diye düşünüyorum. Sizce?
Cevap
16Cevap
Buradan soruyormu yoksa cevaplıyormu? Bilgilimi yoksa depresyona yatkınmı? İlla gelir diye bişe yok niyetin ciddiyse istemiyorum dersin bu siteyi konu kapanır
Gizli gizli kullanır ama
saçma bence herkes burada 24 saat karı veya erkek kovalamıyor sağ sol yapıp zaman geçirmeye giren de var
Bazı erkekler kovalıyor 24 saat
o zaman o bazılarında sorun var
burada takılma amacım trollemek, ha eşim istemezse giderim. Sorun olursa trollicem diye de geri gelmem
Olmaz, nasibini bulduğu an tutacak kolundan çekip götürecek
Sonra sen evlendikten sonra buraya düşmeyesin, evli kadın dolu burada..
Düşer
Bence de
Düşer net
Bence de
Ki sen ondan önce buradasın belki oda buradadır bilmiyorsundur belki onunla burada konuştun haberin yok belki ileri gidip sexting yaptın bilmiyorsun
Kimseyle sexting yapmadım yapmam
Güzel ama sen buradaysan oda buradadır sen neden buradasın
Bu tarz sorular sormak için
Zamanla isteklerin değişebilir buradan uzak dur zamanla hoşuna gider
Yok aksine burada itici gelen çok şey var. Karşı cinsin çoğu da itici zaten. Reelde ve diğer sosyal platformlarda olmadığı kadar itici hem de
Evet burada şu an senin olduğun gibi gizlilik esasında herkes herşeyi konusuyor çünki
Burdan biri mi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pp tam ruh halim
Bana özel bir resim kendim yaptım. İstersen sende kullanabilirsin. Ama siteden evlenecek kadar insan çıkmıyor buna lütfen ama lütfen kendin için dikkat et
Sitedekiler çok kötü ve sapık bunun farkındayım zaten ya
Bende senin gibi düşündüm insandır belki dedim. Pişmanım bu siteden ciddiye alacak kadar aklı başında kimse çıkmaz bu yüzden dikkat et lütfen
Genelde burada can sıkıntısı kafa dağıtmaya takıl yoksa. Başına bela olurlar umarım sen mutlu bir gelecek kurabilirsin kendine👏🌸
9 sene gelmedim buraya
Ama sonra yine geldin
Ne amacı? Sonuçta yine burada olman tespitimi güçlendiriyor
ne kadar bagimli ola bilirsin ki buraya, anlayamiyorum
Bazıları çok bağımlı
gercek hayata rengli olmayan insanlar bagimli oluyor.. heyati renksiz biri sence iyi koca olur mu?
Dediğin doğru. Olmaz. Azeri misin sen?
aa evet nerden bildin?
Yazışından
anladim
kişiliğine karakterine bâglı
Yani olabilir de olmayabilirde.
Evlenince burayı kullanmak bile mallık olur
Kişiden kişiye göre değişir.
Kopamıyorsa olmaz
belli olmaz
Kimmiş o
Olur fjjfjf
Düştüm bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu endişeni çok iyi anlıyorum. Her ilişkinin temeli iletişim ve güvendir biliyorsun. Geçmişteki alışkanlıklar önemli olsa da, bir insan zamanla ve doğru yaklaşımla değişebilir. Önemli olan, eş adayınla her şeyi açıkça konuşabilmek, sorunları birlikte çözme iradesini görmek. Platformlar sadece birer araçtır, asıl mesele ilişkinizin kalitesi ve birbirinize olan inancınız. Güven ve açıklık çok değerli. ✨💖🏡