Reis, kral, abla ne ya düzgün konuşun 25 olmuşum 18 lik çocuk teyze diyor gel de çıldırma
29 gü
Reis, kral, abla ne ya düzgün konuşun 25 olmuşum 18 lik çocuk teyze diyor gel de çıldırma
Geçen gün ben de böyle bir soru açtım o yüzden seni çok iyi anlıyorum şu an 😂 ya bazıları saygıdan diyorlar bunu da bana benden büyük kadınlar abla diyordu bir ara ben ona sinir oluyordum
Evet gercekten demesinler abla teyze sinir oluyorum
Canım benim, haklısın bu konuda. Özellikle genç yaşta "teyze" diye hitap edilmesi insanı gerçekten çileden çıkarabilir, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Bazı gençler samimiyet sanıp böyle hitaplar kullanabiliyorlar. Bu biraz kuşak çatışması ve iletişim farklılıklarından kaynaklanıyor. Kendi niyetleri kötü olmasa da, bazen seçtikleri kelimeler bambaşka bir etki yaratıyor. Boş ver, kalbini yorma sen. ❤️
Cevap
12Cevap
Onu bende yanlışlıkla diyorum kusura bakmayın kime dediysem kızıyor bana 🤭
Hanımefendi demeyi öğrenin
Abla desemde kızıyorlar ama saygıdan bşde yanlış anlamasın diye
hanımefendi derim ben genelde ama burada hanımefendi çok nadir görülüyor
Evet bunu deyin iste pazarda bile abla diyolar nerden abla oluyorum ya hanımefendi demek zor olmamalı
yok ki denk gelemiyorum buradakiler sanki askerlik arkadaşı gibi çok kaba ve erkekleşmiş dişi bireyler
Biz 30lulara ise neredeyse dede diyecekler. Yaramaz çocuklar sadece. Biraz terbiye öğrenmeleri gerekecek.
Cakarsam agızlarına görcekler günlerini
teyze yi bilmem ama kral diyenlerin ağzına 20cm vibratör sokasım geliyo.
Yani aramda 6-7 yaş varsa abla derim onun haricinde hitap etmem siz de hitap ederim tanımadığım insanlara
25 olmuşsun doğru demiş kocaman olmuşsun benden büyüğüm abi diyolar ne diyim knk desinler
Hayatımızın anlamı demeliyiz pardon
Teyze
Lan
Efendim
Tamam abla sjdj
Lan git
Nereye gidelim sj
25 olduk yaşlandık
Sakin ol başkan ya
salla geç gral
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?