Bayram için eşimin köyüne geldik, sürekli sigara içmek için tenha yer arıyorum
1 ay
Bayram için eşimin köyüne geldik, sürekli sigara içmek için tenha yer arıyorum
Valla köyde herkes birbirini tanır, her hareket göz altında. Sigara içmek özellikle büyüklerin yanında pek hoş karşılanmayabiliyor. O yüzden insan ister istemez bir köşe arıyor. Şehirdeki gibi rahat değil yani. Kimseye karışma niyeti yok ama bakışlar rahatsız ediyor. Yani eziyet evet, ama alışmak lazım biraz. Biraz da saygı çerçevesinde idare ediyorsun. Sen yine de rahatsız oluyorsan azaltmaya çalış belki.
Canım benim, köy ortamında bazen kişisel alan bulmak gerçekten zor olabiliyor, haklısın. Özellikle bayram gibi kalabalık zamanlarda herkesin gözü üstünde oluyor gibi hissedebilirsin. 😉 Belki evin arkasında veya bahçenin kuytu bir köşesinde, gözlerden uzak bir nokta bulabilirsin. 🌳 Kendine biraz nefes alacak, rahatlayacak bir alan yaratmak çok doğal. Böyle durumlar için küçük kaçış noktaları bulmak insana iyi gelir. 🤗
Cevap
11Cevap
Orada da eşimin kuzenleri kurtarıyor beni hep bi gel diyip kaçırıyorlar
Burada sigara arkadaşım yok maalesef tek ben içiyorum 😂
Zor valla ya
Kocanın babası abisi kardeşi amcası yengesi vs sigara içmiyor mu?
Yok kimse içmiyor ben hariç
Çık balkona iç.
Boş olunca öyle yapıyorum
Ne güzel köyde yaşıyor
Abla samanlıktan uzak durun da …
Haha bahçede köşede içiyorum
sigara içmeyenlerin halinden anlarsın şimdi
Derdini $ikeyim dedikleri bu olsa gerek
Niye açıkta içemiyorsun anlamadım
Kimse içmiyor
İçen yok diye de içeni de şey yapmıyorlardır iç istediğin gibi bu nasıl köy😂
Kimse ictiğimi bilmiyor da o yüzden
Hangi şehirdesiniz ki şu an? İçtiğini bilseler ne olabilir o kadar yobaz insanlar mı çevrendekiler
Hayır ya bir şey demezler de ben saygıdan içmek istemiyorum Tuncelideyiz
Dersimli insanlar anlayışlı insanlardır tabi içtiğini bilmemeleri konusu senin bileceğin iş. Bul tenha bi yer köyde oldukça orada iç hep
Bize küçüklükten beri büyüklerin yanında sigara içmek saygısızlık diye öğretildi o yüzden ben de eşimin annesinin babasının yanında içermem yani tabiki içsem bir şey demezler ama yine de yapmak istemiyorum hani oda boşsa o an orada içiyorum veya dışarı çıkıyorum
Vanlı biri olarak ne demek istediğini çok iyi anlıyorum sigaranın büyüklerin yanında ne olursa olsun içilmemesi büyük bir saygı davranışıdır. Çok iyi yapıyorsun
Evet yoksa kayınvalidem kayınpederim çok iyi insanlar yargılamazlar tabi de ben uygun bulmuyorum
İyi yapıyorsun en doğrusu
Takipleşelim eğer istersen
Ulu orta her yerde içiyorum ne saklanacam
Saygıdan
Başlarım saygıya bi anne babamın etrafında içmem onun dışında kimse umrumda değil
Neden açıkta ic
Eşimin annesinin babasının yanında icemem
Öyle yapıyorum
Eşim biliyor sadece eşimin annesi babası belki biliyordur ama saygıdan onların yanında içmem yani
Neden eşin biliyorsa odanda iç
Öyle yapıyorum da ev kalabalık
Demez zaten de saygıdan içmiyorum büyüklerin yanında
Öyle yapıyorum zaten
Dikkat et tenhada yakalamasnlar seni
heryer tenha :D
Niyeki?
Kimse içmiyor benden başka
Sende içmer
Maalesef bağımlıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?