Bir de izmaritlerini yerlere atıyorlar. Çevreyi kirletiyorlar.
Sigara ciddi bir toplum sorunu haline geldi.
Evet, rahatsızım.
Hayır, rahatsız değilim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir de izmaritlerini yerlere atıyorlar. Çevreyi kirletiyorlar.
Sigara ciddi bir toplum sorunu haline geldi.
Ben bu yaşıma kadar asla sigara içmedim Hem ailem içerisinde annem ve kız kardeşim sigara içerken bile kokusuna tahammülüm yok Yani benim direkt midemi falan bulandırıyor Bu sebeple sigara içenlere benim kendi şahsi düşünceme göre asla doğru bulmuyorum
Anneniz ve kız kardeşiniz içiyorsa Allah yardımcınız olsun. Zor bir durum gerçekten.
14 yaşında kız kardeşiniz nasıl başladı ve aileniz nasıl bir şey demiyor?
Bunun daha iyi bir yolu olması gerekiyor. Tavizler tavizleri doğuracak.
Aslına bakılırsa doğru söylüyorsun Ama anneme ve kendi kararlarına kalmış bir şey Yani 14 yaşında ergenliğe çoktan girmiş bir kız çocuğunu düzeltmek ve onu eğitmek imkansızdır Bu sebeple bir annenin kız olsun, erkek olsun fark etmeksizin hamile olduğunu öğrendiği andan itibaren eğitime başlaması lazımdır Çünkü çocuğun bedeni küçülüp, büyürken ruhu her daim sabittir Ondan yapacak bir şey yok
Su niyetine şarap içen insanlar, şarap fıçılarını Medine sokaklarına döktüler. 14 yaşında bir kız çocuğu mu düzelmeyecek?
Yani düzelenler vardır illaki Ama düzelmeyen çocuklarda vardır Bu sebeple o anlamda demek istemiştim Hem zaten dua her derde şifadır Ondan kız kardeşimin şu an ki yaşına göre yorumlama yapmıştım İleriki zamanlarda neler göreceğimizi ve neler yaşayacağımızı allah bilir İnşallah herkesin kız olsun, erkek olsun hiç fark etmeksizin çocuklar için hayırlısı olur
Ben açıkçası üzerine düşülmüş çocuk ve üzerine düşülmemiş çocuk gibi bir fark görüyorum. Yeterince ilgilenilirse herkes değişebilir düzelebilir. Aileniz bu konuda bence ilgisiz kalmış. Tabii ben şartları tam bilmiyorum fakat bu yönde bir kanaat oluştu. Rabbim evlatlarımızı korusun bizlere de şuurlu ebeveynler olmayı nasip etsin.
Evet... ne kendilerine ne de etrafındakilere saygıları var.
Evet çok rahatsızım
Cevap
1Cevap
bende içiyorum ama insan yanın içmem
Ben hiç içmedim içenden rahatsız olmuyorum pek şu an kadar olmadım ama kül kalınca tablada o berbat koku işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?