Sosyal medyada yaş yüzünden dışlanmak sizce normal mi, bu yaş ayrımcılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Burada sorulan soruya göre bazen espri yapmak, bildiğim bir konuda bilgi aktarımı yapmak, çıkarsa karşıma yeni biriyle tanışmak, sohbet etmek için bulunuyorum. Dayı, amca uza buradan diye dışlama yapanlar için ne düşünmeliyim. İstemeyerek de olsa ben de terbiyemi bozuyorum. Sürekli aynı yaşta kalacağını düşünenler mi var burada. Veya yaşları ilerleyince hiçbir şeyle ilgilenmeyip çilehane hayatı mı sürecekler?

Sosyal medyada yaş yüzünden dışlanmak sizce normal mi, bu yaş ayrımcılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla