Flört aşamasında olduğum birisinin sosyal medyada karşı cins eklemesini normal mi karşılamalıyım?

1 haftadır flörtleştiğim birisi var ve açıkçası bana duygularını çok net belli ediyor, güzel sohbet ilerletiyoruz çokta iyi anlaşıyoruz henüz daha buluşamadık bana hesap ödetmek istemediğini ve de şuanlık parası olmadığı için ay başı olduğunda buluşmak istediğini söyledi ben de anlayışla karşıladım öğrenci çünkü kendisi ailesinden para ekliyor ancak bugün baktığımda yeni bir kızla takipleşmeye başlamış okulundan vs de değil sizce bunu normal mi karşılamalıyım yoksa sormalı mıyım nasıl tepki vermem gerek ben bu tarz şeyler yapmadığım ve açıkçası flörtüme sadık kalmayı tercih ettiğim için çok rahatsız hissettim ayrıca takipçi sayısı vs az olduğu ve yakın çevresi takip ettiğinden kızı eklemesini kolayca anladım sizce ne yapmalıyım?

Flört aşamasında olduğum birisinin sosyal medyada karşı cins eklemesini normal mi karşılamalıyım?
Cevapla