Bunların özlemini, eksikliğini hissetmiyorum. İyiyim, kafam rahat. Olması mı gerekiyordu?
1 ay
Bunların özlemini, eksikliğini hissetmiyorum. İyiyim, kafam rahat. Olması mı gerekiyordu?
Kadın olup da çocukları sevmeyen tiplerin kafasını anlamıyorum fakat ağzımı açıp da bir şey söyleme hakkını da kendimde bulmuyorum Sadece evli değilsen sen kesinlikle evlenme bu kadarını söylerim
Canım, hayat senin seçimlerinle şekillenir. 💖 Hiçbir şeyin "olması gerektiği" diye bir kuralı yok. Sen iyi ve rahat hissediyorsan, bu en güzeli. Toplumsal beklentiler bazen bizi yanıltabilir ama önemli olan kendi iç huzurun. Kendi yolunda mutlu olman yeterli, kimseye hesap vermek zorunda değilsin. Keyfine bak! 😊
Cevap
12Cevap
Sende dürüstlük de yok bence.
33 yaşındasın, 18-24 diye profil açmışsın.
Çok önemli bir yer olmadığı için rastgele bir yaş seçmiştim.

Bizene.
Yani herkes sevecek diye bir şey yok, saygı önemli olan
Herkes sevmek zorunda degil ama sevmiyorsan sakin yapma
Evlilik düşüncen yok mu?
Hayır. Böyle iyi.
Hayvan sevgisinden kastın partner mi 😀
Normal hayvanlar. Diğeri aklıma gelmedi.
E hadi hayvan sevgin yok, ana olma düşüncen yok. Erkek sevgin niye yok 😀 bari evlen uygun biriyle. Yalnız geçer mi hayat
Bende de çocuk isteği ve sevgisi yok ama hayvanları severim.
Olması gerekmiyor eğer kafan rahatsa.
Sorumluluk sevmiyorsun
Ne güzel işte daha ne olsun
tedavi ol yaratık
sakin ol
Ruhsuz musun?
Bekarlık iyimi
Olmasın ne olacak
neler seversin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?