33 yaşındayım ve çocuk ya da hayvan sevgisi yok bende?

Bunların özlemini, eksikliğini hissetmiyorum. İyiyim, kafam rahat. Olması mı gerekiyordu?

33 yaşındayım ve çocuk ya da hayvan sevgisi yok bende?
Cevapla