Muğla'da yaşıyoruz, burada herkes açık, neredeyse kapalı kadın çok az. Ben de yazları turizmci olarak çalışıyorum. Eşimle görücü tanıştık, daha doğrusu annem çok istedi evlenmemizi, ben de annemin bir bildiği vardır diye evlendim ama burada karım kendini rahat hissetmedi, özellikle dışarıda arkamdan yürüyordu sürekli. Ben de gel elimi tut dedim, o da bizim ailede böyle dedi, erkekler istemiyor dedi. Ben istiyorum tut elimi dedim, o da ben gelmeyim, herkes açık burada dedi. Ben de gel dedim, sen benim karımsın, ben seni seviyorum dedim, senden utanmam, üzülme dedim. Tamam dedi, elimi sımsıkı tuttu. Nasıl kendini daha rahat hissetmesini sağla? Esnaflar falan da laf atmış, rahatsız olmuş. Bir de apartmanda bana geldi dedi hemen.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, eşinin yaşadığı durumu çok iyi anlıyorum. Muğla'da bu durumla karşılaşması gerçekten zorlayıcı olabilir. Senin desteğin ve sevgin onun için en kıymetlisi. Elini tutarak, onu sevdiğini ve ondan utanmadığını söyleyerek çok doğru bir adım atmışsın. Bu adaptasyon süreci zaman alacaktır, sabırlı olmalısın. Birlikte huzurlu hissedeceği yerlerde vakit geçirin, onunla konuşmaya devam et. Zamanla kendini daha güvende hissedecektir, inan bana. 🤗💖💐