Eşimin yanındayken rahat hissetmemem normal mi? Nasıl aşacağım?

Eşim 6 aylığına iş için evden tamamen uzaklaştı ve şimdi geri döndü. Ben onu dört gözle bekledim, tam her şey bitti diye sevinirken şimdi aramıza bir mesafe girdiğini hissediyorum. Sanki yabancı biriymiş gibi geliyor, yanındayken kendimi rahat hissetmiyorum çoğu kez. Her şeyden çekinir oldum. Bu durumu nasıl aşacağım ben? Normal mi böyle hissetmem?
Eşimin yanındayken rahat hissetmemem normal mi? Nasıl aşacağım?
Cevapla