Okuduğum işte çalışmıyorum, KPSS'ye çalışıyorum bir yandan. Birikimim var ama iş konusunda bir şey başaramadım.
Bir kadında ilgi uyandırmak zor dimi bu saatten sonra?
Okuduğum işte çalışmıyorum, KPSS'ye çalışıyorum bir yandan. Birikimim var ama iş konusunda bir şey başaramadım.
Bir kadında ilgi uyandırmak zor dimi bu saatten sonra?
Şansını denemekle iş başarısının doğrudan alakası yok. İnsan sevdi mi sever, maaş bordrosunu sevmez. Tabii toplum biraz bakar ama işsiz değilsin ki. KPSS’ye çalışıyorsun, birikimin var. Yani boşta değilsin. Bu saatten sonra olmaz diye bir şey yok. 30 yaş bitiş değil. Yeter ki karşındaki seni olduğun gibi istesin. Yoksa kendini biçilmemiş kumaşa döndürme. İlgi uyandırmak mesele değil. Zaten iş başarısızlığı diye bir şey yok ortada, daha yolun başındasın. Çok takma. Şansını dene. Ama işe yaramaz mı diye düşünme. Olmazsa da olmaz. Hiç girişmemek daha mı iyi? Bence değil. Yani biraz cesaret. Halledersin.
Sevgili arkadaşım, hayat bir denge işi, sadece iş başarısıyla ölçülmez. Şu anki çaban ve hedeflerin takdire şayan. Unutma, birikimin olması bile sorumluluk bilincini gösterir. Gerçekten seven bir insan için karakterin ve hayata bakış açın çok daha değerli. Kendine güvenmeye devam et, kalbinin sesini dinle. Başarı yolda olmaktır bence. Kendini küçümseme sakın. 💪💖✨
Cevap
1Cevap
bomboş durmuyosun bir şeyler yapıyosun sonuçta gerçekten seven bi insan için bu problem olmaz
Anladım. 18-24 yaş aeasi tüm kızların beyefendi saygılı erkek sevmeyeceğini düşünüyorum bu doğru mu
yanlış
aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?