Eşimden boşanırken önceki evliliğinden olan 3 yaşındaki çocuğu bırakmak istemiyorum, siz olsanız ne yapardınız?

Çocuğu 3 yaşında arkadaşlar. 1 sene baktım ben ona. Çok bağlandım. (Daha önce annesi onu terk etmiş ve terk edilme psikolojisini çok yaşıyor) eşim beni aldattı bu yüzden eşimden ayrılacağım. Ama onu bir de ben terk etmek istemiyorum. O da bana bağlandı çünkü. Onu düşünüyorum ama kendi babası beni, bizi düşünmüyor. Kendi çocuğunun huzurunu düşünmüyor. Çok huzurlu yuvam vardı yıkıldı. Siz olsanız ne yapardınız?
Eşimden boşanırken önceki evliliğinden olan 3 yaşındaki çocuğu bırakmak istemiyorum, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla