Evlenmek isteyen kadınlar neden paraya bakıyor?

Eğer paraya bakılacaksa, o zaman başlık parası verip, kızı alalım.
Güncellemeler
1 ay
Siz galiba hayal aleminde yaşıyorsunuz , zaten orta sınıf diye bir şey kalmadı , fakir veya zengin var. Ülkenin çoğunluğu asgari ücretli çalışıyor , Kamuda çalışan toplam insan sayısı 5 milyon falan , o zaman çok eşlilik olacak yani zengin adamın bir sürü eşi olacak , sizin mantığınıza göre. İstatiksel veriler belli zaten , siz neyin kafasını yaşıyorsunuz , çok merak ediyorum.
Güncellemeler
1 ay
Kimsenin hayatı garanti değil ve zengin olan biri zaten , neden kendini tek bir kadına bağlasın ki? Elde edebileceği bir sürü kadın varken , neden sizi seçsin? Evlilik fakir olan insanlar içindir zenginler evlenmez zaten
Evlenmek isteyen kadınlar neden paraya bakıyor?
Cevapla