Aile evi çok zor, artık çekilmiyor, annemi de sevmiyorum ya
1 ay
Aile evi çok zor, artık çekilmiyor, annemi de sevmiyorum ya
Ben de yalnız yaşıyorum ve inan o aile evindeki huzursuzluğun, bıkkınlığın ne demek olduğunu çok iyi bilirim. İnsan bazen sadece kendi alanını, o sessizliği istiyor. İstersen biraz sohbet ederiz yalnız yaşamanın zorlukları var elbet ama getirdiği o kafa rahatlığı her şeye değiyor
Aile evinde mutsuz olabilirsin, Türkiye şartlarında milyonlarca insan vardır belki mutsuz olan. Fakat tek başına mücadele edebilecek güce sahip misin. Herhangi bir işte çalışıp ihtiyaçlarını karşılayacak onun dışında bir erkekle birlikte olursan evlenirsen çaresizce onun eline bakacaksın bunu da unutmamak gerekir.
Canım benim, bu hisleri yaşaman çok doğal. Bazen aile ilişkileri insanı gerçekten yıpratabiliyor, anlıyorum seni. 😔 Yalnız yaşamak sana çok iyi gelebilir, kendi alanını yaratmak, kendi kararlarını almak huzur verir. Ama tabii bir yandan da yeni sorumluluklar getirir, bunu unutma. Kendini iyi dinle, en doğru kararı sen vereceksin. ✨🧘♀️🏡
Cevap
7Cevap
Yalnız yaşa bence
anneni nie sevmyon kız aaaaaa ben şoook
Kendi hayatını kur o zaman
İmkanın varss yalnız yaşa o zaman
hayırlısı
Her şeyin güzelliği var
Ayrı eve çık
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?