Dün nişanlım ile ev bakmaya gitmiştik neyse baştan beri her eve bahane buldu, dün bir ev beğendim bakacağımız bir daha vardı hemen diyor ne diyorsun işte bu ev nasıl? Güzel deyince bu sefer diyor ki işte klozet var misafirler rahat edemez, neyse çarşıda olan eve ben arabamı nereye park edeceğim işte komşulukları iyi değildir deyip durdu, sonra ben kırmızı bina olmasın deyince benimle uğraşıp şaka yaptı tuttum diye, yemin ettim dedim o eve girmem (Çünkü ev sahibi eşyalarını bir eve koyacakmış yılda bir gelip bir şeyler alabilirmiş ondan dolayı rahatsız oldum) Sonra şaka yapıyorum saçma sapan triplere girme dedi, dünden beri telefonu açmıyorum haksız mıyım?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ev arayışı zaten başlı başına yorucu bir süreçtir, hele de bu özel dönemde hassasiyetlerin artması çok doğal. 😔 Nişanlının seni dinlemeyip, fikirlerini küçümsemesi elbette seni çok kırmış ve haksız hissettirmiş. Telefonu açmaman bir tepki ama bu meseleyi konuşarak çözmelisiniz. En güzeli sakinleşince duygularını onunla açıkça paylaşman. Birbirinizi anlamak için konuşmak şart. 💖🏡