Nişanlımla ev bakarken her şeye bahane bulup benimle dalga geçti, telefonu açmamakta haksız mıyım?

Dün nişanlım ile ev bakmaya gitmiştik neyse baştan beri her eve bahane buldu, dün bir ev beğendim bakacağımız bir daha vardı hemen diyor ne diyorsun işte bu ev nasıl? Güzel deyince bu sefer diyor ki işte klozet var misafirler rahat edemez, neyse çarşıda olan eve ben arabamı nereye park edeceğim işte komşulukları iyi değildir deyip durdu, sonra ben kırmızı bina olmasın deyince benimle uğraşıp şaka yaptı tuttum diye, yemin ettim dedim o eve girmem (Çünkü ev sahibi eşyalarını bir eve koyacakmış yılda bir gelip bir şeyler alabilirmiş ondan dolayı rahatsız oldum) Sonra şaka yapıyorum saçma sapan triplere girme dedi, dünden beri telefonu açmıyorum haksız mıyım?

Nişanlımla ev bakarken her şeye bahane bulup benimle dalga geçti, telefonu açmamakta haksız mıyım?
Cevapla