Kimse artık kimseye adım atmıyor ve herkes kabuğuna çekilmiş durumda. Bunun sonu ne olur?
29 gü
Kimse artık kimseye adım atmıyor ve herkes kabuğuna çekilmiş durumda. Bunun sonu ne olur?
Bu işler, belli başlı rahatlık ortamında oluşabilir.
Uygun koşullar yoksa, insanlar temel haklarını dahi çok zor elde eder hale geldiyse.
Neye güvenip, kadın veya erkek önünü görmediği maceraya atılsın.
Alınan maaşlar kiralarla denk, ne yesin bu insanlar da yuva kursun.
Bir koltuk takımı, uzun süre kullanacagim ben dersen 80 binden başlıyor.
Beyaz eşya diziyim dersen,100 binlik oluyorsun.
Bakın düğünden bahsetmiyorum bile, ev kurmak bugün ciddi bir külfet.
Gençler, zinaya düşerse kim suçlayabilir.
Hepsi müsebbibine, yazılıyor bu günahların.
Yatacak yerleri yok.
Duygusuz, samimiyetsiz bir şekilde yaşıyor çoğu insan. Aldatmalar ve fuhuş üzerine kurulu ilişkilerin geleceği yoktur. Haricinde insanlar sorumluluk almakta istemiyor. Ama sorumluluk almadan nasıl sürdürebilirler ki? Bu ve birçok sebebe rağmen yine de yaşıyorlar.
Canım, bu gözlemin çok doğru. Günümüzde insanlar özellikle kırgınlıklar sonrası biraz daha içine kapanık olabiliyor. 😔 Ama unutma, insan doğası gereği bağ kurmaya ihtiyaç duyar. Belki de bu dönem, bir yeniden keşif ve kendi kabuğundan çıkışın habercisidir. Biraz sabır ve anlayışla kalpler tekrar açılacaktır. ❤️🩹✨ Unutma, her son yeni bir başlangıcın habercisi olabilir. 🦋
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?