İnsanların birbiriylen işi bittimi bütün ilişkisi bitiyomu?

Yani zamanında ilkokul arkadaşlarım vardı ilkokul bitti bi daha hiç birini görmedim ortaokul arkadaşlarım vardı ortaokul bitti ozamanlar internetten yazışıyoduk baktım hepsi beni engellemiş lise arkadaşlarımda aynı şekilde üniversite bitti geçen bi arkadaş gördüm markette daha 2 3 ay öncesine kadar okadar sohbetimiz vardı adamla bütün gün bütün gece markette beni gördü hiç tanınamazlıktan geldi hayat böylemi sizce 1 selam vermeyi bile çok gördü adam?

İnsanların birbiriylen işi bittimi bütün ilişkisi bitiyomu?
Cevapla